Ράλι Νορβηγίας 2009, 2η μέρα: Ο Seb υπεράνω στρατηγικής!
Παρότι μειονεκτούσε εκκινώντας πρώτος τις σημερινές Ειδικές του σκανδιναβικού αγώνα, ο Sebastien Loeb διεύρυνε τη διαφορά του στα 15 από τον Mikko Hirvonen!
Όποιος από τους Sebastien Loeb ή Mikko Hirvonen κατακτήσει τη νίκη στο φετινό Ράλι Νορβηγίας, θα έχει πετύχει μια από τις σπουδαιότερες νίκες της καριέρας του! Οι δύο κινούνται στο απόλυτο όριο, ρισκάροντας, οδηγώντας με εκθαμβωτική δεξιότητα και -με διαφορά μόλις 15 δευτερολέπτων- υπόσχονται μια από τις σπάνιες μονομαχίες του σύγχρονου Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι την Κυριακή (15/02), τελευταία ημέρα ημέρα του δεύτερου φετινού αγώνα του WRC.
Στο σημερινό (14/02) δεύτερο σκέλος του αγώνα, ο Sebastien Loeb διαπίστωσε ότι στο πρωινό πέρασμα από τις Ειδικές Διαδρομές δεν ήταν μεγάλο το μειονέκτημά να εκκινεί πρώτος – κερδίζοντας και τις τέσσερις. Ωστόσο το απόγευμα, στην επανάληψη των Ειδικών, ήταν πιο δύσκολο και χρονοβόρο.
Ο ίδιος εξήγησε: Το πρωί συναντήσαμε πάγο και ήταν πολύ διασκεδαστικό να πιέζεις στο όριο. Αλλά το απόγευμα ήταν πιο δύσκολο. Είχαμε τις αυλακώσεις των αυτοκινήτων από το προηγούμενο πέρασμα και τα πιο αργά αυτοκίνητα δεν γλιστρούν όσο τα δικά μας. Έτσι, πάντοτε τοποθετούσα τους εμπρός τροχούς μου στην καθαρή γραμμή και τους πίσω στο χιόνι. Ήταν πολύ δύσκολο.
Ωστόσο, η δεύτερη θέση από την οποία εκκινούσε ο Mikko δεν ήταν καλύτερη. Στις τρεις από τις τέσσερις απογευματινές Ειδικές, ο Φινλάνδός της Ford ήταν πιο αργός από τον Γάλλο. Οδηγούσαμε και οι δύο σε τρελή ταχύτητα, ειδικά το πρωί, είπε ο Mikko.
Είναι εκπληκτική μάχη και, ενώ δεν το απολαμβάνω να είμαι δεύτερος, λατρεύω αυτή την αντιπαράθεση. Δεν είχα προβλήματα, είναι απλώς ταχύτερος από μένα. Πρέπει να είμαι εγώ ταχύτερος αύριο. Δεν είναι απίθανο να αντιστρέψουμε τη διαφορά και θα κάνω ό,τι μπορώ. Είναι τόσο οριακό και το ρίσκο θα είναι μεγάλο, κατέληξε.
Ήταν ξεκάθαρο ότι οι συνδυασμοί που εκκινούσαν αργότερα είχαν ένα σχετικό προβάδισμα. Ο Jari Matti Latvala (Ford) κέρδισε δύο από τις τέσσερις απογευματινές Ειδικές και ο Henning Solberg (Stobart Ford) μία. Ωστόσο, δεν ήταν μόνο αυτή η αιτία της βελτιωμένης απόδοσης του πρώτου.
Δυστυχώς, βρήκαμε λίγο αργά τις σωστές ρυθμίσεις είπε ο J.M. Latvala. Μαλακώσαμε την ανάρτηση στο Service και έτσι απέκτησα την πρόσφυση που ήθελα και τα πράγματα έγιναν πιο εύκολα στα σημεία φρεναρίσματος, οπότε έπρεπε να είχα κάνει αυτές τις αλλαγές πολύ νωρίτερα.
Θα μου άρεσε να είχα ένα μπόνους αφαίρεσης 30 δευτερολέπτων από το χρόνο μου για να μπω στη μάχη με τον Mikko και τον Seb αύριο. Μόνο με την οδήγηση δεν μπορώ να τους φτάσω – είναι πολύ γρήγοροι. Αλλά μπορώ πάντα να πιέζω, κατέληξε.
Στο μεταξύ, στο απογευματινό loop ο Henning Solberg (παρότι είχε ένα τετ-α-κε) κατάφερε να περάσει τον εργοστασιακό Dani Sordo της Citroen, με τον αγωνιστικό διευθυντή της τελευταίας -Olivier Quesnel- να λέει ότι δεν τον ενδιαφέρει που θα τερματίσει ο Ισπανός, αρκεί να μείνει στο δρόμο.
Τα προβλήματα αξιοπιστίας της Citroen Xsara WRC του Petter Solberg συνεχίστηκαν το απόγευμα (στα συστήματα τροφοδοσίας και μετάδοσης) και -ενώ ανέκτησε την 6η θέση από τον Matthew Wilson- ο Νορβηγός έχασε κάθε επαφή με την πέμπτη.
Διαβάστε τα αναλυτικά αποτελέσματα του δεύτερου σκέλους του Ράλι Νορβηγίας στην επίσημη ιστοσελίδα του WRC.
auto.in.gr
- Πρωτιά της Κρήτης στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2025
- Άι Βασίλης από τα Temu – Γιατί ο «ανένδοτος» της ΕΕ κατά των εισαγωγών από κινέζικες πλατφόρμες μπάζει νερά
- Μαξίμου: Τα παίζει όλα για όλα στον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των αγροτών, πασχίζει να επαναφέρει «Μητσοτάκης ή χάος» και «θετική ατζέντα»
- «Η Κρουζ Αζούλ θέλει 10 εκατ. ευρώ για τον Γιακουμάκη»
- «Δεν υπάρχει γυρισμός»: Οι γυναίκες του Ιράν είναι αποφασισμένες να πετάξουν τη μαντίλα
- Χαρδαλιάς: Τα Χριστούγεννα να φέρουν φως στα σπίτια και στις καρδιές μας


