Δοκιμές Χερέθ & Σακίρ, 2η μέρα: Αμμοθύελλα!
Μόλις είκοσι γύρους έκαναν οι Ferrari, BMW Sauber και Toyota στη Μέση Ανατολή, ενώ ταυτόχρονα στη Χερέθ ο Mark Webber επέστρεψε μετά το ατύχημά του και συμπλήρωσε 83 εξαιρετικά ανταγωνιστικούς γύρους!
Είκοσι γύρους, περίπου, κατάφερε να σημειώσει καθεμία από τις Ferrari, BMW Sauber και Toyota σήμερα στο Σακίρ του Μπαχρέιν, πριν η αμμοθύελλα που έπληξε το νησί του Περσικού Κόλπου (και έκανε απαγορευτική την πτήση των ελικοπτέρων ασφαλείας) βάλει τέλος στην εργασία τους από τις 9:30 το πρωί!
Για τη… στατιστική, τον πρώτο χρόνο μέχρι τότε είχε σημειώσει ο Felipe Massa (Ferrari). Την ίδια ώρα, οι ομάδες που προτίμησαν να μείνουν στη Χερέθ απόλαυσαν, για πρώτη φορά στις φετινές δοκιμές, μια ηλιόλουστη ημέρα! Στη διάρκειά της ο Mark Webber επέστρεψε στο κόκπιτ έπειτα από το ατύχημα της Τασμανίας.
Είχε συγκρουστεί με αυτοκίνητο την ώρα που έκανε ποδήλατο και, ως αποτέλεσμα, ο Αυστραλός έμεινε με σπασμένο πόδι και με την αμφιβολία αν θα είναι έτοιμος για τις δοκιμές του χειμώνα. Σήμερα, λίγες μόνο ημέρες μετά την αφαίρεση της μεταλλικής λάμας από το πόδι του, ο M. Webber όχι μόνο κατάφερε να οδηγήσει ανταγωνιστικά (σημειώνοντας το δεύτερο χρόνο από τα μονοθέσια του 2009), αλλά και να συμπληρώσει 83 (!) γύρους, παίρνοντας την πρώτη του γεύση από τη νέα Red Bull RB5.
Ήταν πολύ καλύτερα [από όσο περίμενα], δήλωσε στο αγγλικό περιοδικό Autosport. Δεν ήμουν απαισιόδοξος, αλλά τα μονοθέσια της F1 μπορεί να είναι πολύ άγρια. Γνώριζα τι να περιμένω, προσπάθησα να κάνω ό,τι μπορούσα για 80 και πλέον γύρους, που είναι περισσότεροι από τους γύρους ενός Grand Prix και η πρώτη μέρα της επιστροφής μου ήταν καλή.
Είμαι πολύ ανακουφισμένος. Ήταν δύσκολοι αυτοί οι μήνες για μένα. Υπήρχαν πολλά ερωτήματα που έπρεπε να απαντηθούν σήμερα και απάντησα στον εαυτό μου ορισμένα από αυτά και όλα εξελίχθηκαν καλά, κατέληξε.
Με την περσινή Toro Rosso, o Sebastien Buemi ήταν ξανά ταχύτερος με μεγάλη διαφορά στην κορυφή, καθώς οι υπόλοιποι συμμετείχαν με τα νέα μονοθέσια του 2009. Ο Ελβετός, νέος αγωνιστικός οδηγός της STR το 2009, συμπλήρωσε με επιτυχία την προσομοίωση δοκιμών κατάταξης και αγώνα.
Παρότι χρησιμοποιούμε ακόμα το μονοθέσιο του 2008, έμαθα πολλά σε σχέση με τον τρόπο λειτουργίας μας στο αγωνιστικό τριήμερο. Ήταν καλή προετοιμασία για εμάς και το μόνο που χρειαζόμαστε τώρα είναι το νέο αυτοκίνητο, είπε ο S. Buemi.
Από τα μονοθέσια του 2009, ταχύτερη ήταν η νέα McLaren MΡ4/24, αν και η ομάδα επέλεξε σήμερα να τοποθετήσει την περσινή, πλατύτερη πίσω πτέρυγα με ρυθμίσεις παραγωγής αρνητικής άντωσης ανάλογης της πτέρυγας του 2009.
Ο Heikki Kovalainen δοκίμασε διάφορες ρυθμίσεις της ανάρτησης και του συστήματος KERS και στο τέλος της ημέρας εργαζόμενοι της ομάδας του Woking δήλωσαν ικανοποιημένοι από την βελτίωση της ισορροπίας του μονοθεσίου, έπειτα από πολλές συστοιχίες γύρων που συμπλήρωσε ο Φινλανδός.
Για λογαριασμό της Williams, o Kazuki Nakajima συμπλήρωσε 125 γύρους, δηλαδή περισσότερα από 550 χιλιόμετρα σε αγωνιστικό ρυθμό! Η αγγλική ομάδα έκανε δοκιμές για συλλογή δεδομένων από τα ελαστικά και για βελτίωση της αξιοπιστίας. Ο τελευταίος στόχος επετεύχθη, καθώς ο Ιάπωνας οδηγός συμπλήρωσε πλήρη προσομοίωση αγώνα χωρίς το μονοθέσιο FW31 να παρουσιάσει κανένα μηχανικό πρόβλημα.
Τέλος, ο Nelson Piquet Jr. και η Renault εξακολούθησαν για δεύτερη διαδοχική ημέρα να απογοητεύουν και να δείχνουν ότι δεν πάνε όλα κατ΄ ευχήν στην πρώην πρωταθλήτρια. Η R29 ήταν ξανά σχετικά αργή και παρουσίασε πολλά μικρά προβλήματα αξιοπιστίας, καθώς η ομάδα συνέχισε με την εκμάθηση και τις βασικές ρυθμίσεις της.
Και τώρα ελπίζει ότι ο Fernando Alonso, που θα αντικαταστήσει τον Βραζιλιάνο στο κόκπιτ την Πέμπτη (12/02) και Παρασκευή (13/02), θα αλλάξει λίγο τα πράγματα. Εκτός του Ισπανού, από αύριο μπαίνει στις δοκιμές το βαρύ πυροβολικό και των υπόλοιπων των ομάδων, αφού στη McLaren επιστρέφει ο Lewis Hamilton, στη Ferrari o Kimi Raikkonen και στη Red Bull ο Sebastian Vettel.
auto.in.gr
- Πρωτιά της Κρήτης στις διεθνείς αεροπορικές αφίξεις το 2025
- Άι Βασίλης από τα Temu – Γιατί ο «ανένδοτος» της ΕΕ κατά των εισαγωγών από κινέζικες πλατφόρμες μπάζει νερά
- Μαξίμου: Τα παίζει όλα για όλα στον κοινωνικό αυτοματισμό κατά των αγροτών, πασχίζει να επαναφέρει «Μητσοτάκης ή χάος» και «θετική ατζέντα»
- «Η Κρουζ Αζούλ θέλει 10 εκατ. ευρώ για τον Γιακουμάκη»
- «Δεν υπάρχει γυρισμός»: Οι γυναίκες του Ιράν είναι αποφασισμένες να πετάξουν τη μαντίλα
- Χαρδαλιάς: Τα Χριστούγεννα να φέρουν φως στα σπίτια και στις καρδιές μας


