Απατηλά σενάρια αποχώρησης των Γερμανών από τη F1
Αμφιβολίες για τη μελλοντική εμπλοκή της Mercedes-Benz και της BMW στη F1 κυκλοφορούν στον γερμανικό Τύπο, αλλά ίσως αυτά να μην είναι τίποτα περισσότερο από διαπραγματευτικά τρικ στις συζητήσεις για το νέο Σύμφωνο Ομονοίας.
Για πρώτη φορά μετά το ξέσπασμα της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης, η μακροχρόνια εμπλοκή της Mercedes και της BMW στη Formula 1 τίθεται σε αμφιβολία – παρότι καμία από τις δύο γερμανικές αυτοκινητοβιομηχανίες δεν έχει εκφράσει οποιαδήποτε υπόνοια αποχώρησης από το σπορ.
Συγκεκριμένα, το γερμανικό περιοδικό Focus έγραψε πως το διοικητικό συμβούλιο της Mercedes-Benz έκανε πρόσφατα ψηφοφορία σχετικά με τη συνέχιση της επένδυσης της εταιρείας στη Formula 1 – και πως το αποτέλεσμα ήταν οριακά (με τρεις ψήφους υπέρ και δύο κατά) υπέρ της παραμονής στο σπορ.
Ωστόσο, ένας εκπρόσωπος της φίρμας της Στουτγάρδης αρνήθηκε κατηγορηματικά ότι συνέβη κάτι τέτοιο, λέγοντας: Δεν έγινε καμία ψηφοφορία από το διοικητικό συμβούλιο της Daimler σχετικά με τη Formula 1. Είναι αλήθεια ότι συνεχίζουμε κανονικά με τη συμμετοχή μας.
Η Mercedes-Benz -δια στόματος του αγωνιστικού της διευθυντή, Norbert Haug- είχε σπεύσει να εκδηλώσει την αφοσίωσή της στο σπορ αμέσως μετά την ανακοίνωση της Honda, στις 5 Δεκεμβρίου 2008, ότι αποχωρεί άμεσα εξαιτίας της ύφεσης στην παγκόσμια οικονομία και αγορά αυτοκινήτου.
Εξάλλου, σε αντίθεση με τις υπόλοιπες τέσσερις αυτοκινητοβιομηχανίες της F1 (Ferrari, BMW, Renault, Toyota), η Mercedes-Benz είναι η μοναδική εταιρεία που δεν έχει στην κατοχή της πλήρη ομάδα, αλλά μονάχα το 40% της McLaren – συνεπώς ο προϋπολογισμός της είναι μικρότερος.
Σχετικά με τη BMW, στη συνέχεια του άρθρου του γερμανικού περιοδικού αναφέρθηκε ότι η διοίκηση της βαυαρικής εταιρείας πιθανώς να αποφασίσει την αποχώρηση από τη Formula 1 αν επιτευχθεί ο απόλυτος στόχος της, η κατάκτηση των πρωταθλημάτων.
Πρόσφατα ο εμπορικός διευθυντής της F1, Bernie Ecclestone, αποκάλυψε την επιθυμία του να υπογράψουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες μακροχρόνια δέσμευση στο σπορ, για να αποφευχθούν ξαφνικές αποχωρήσεις (όπως της Honda) και να έχει η F1 το δικαίωμα να κινηθεί νομικά εναντίον τους αν αποχωρήσουν.
Ίσως το δημοσίευμα του γερμανικού περιοδικού να είναι απλά ένα αντίμετρο των Γερμανών στις απαιτήσεις του Bernie, ένα από διαπραγματευτικό τρικ σε μια εποχή που συζητείται παρασκηνιακά το νέο Σύμφωνο Ομονοίας (Concorde) που ορίζει το νομικό και οικονομικό πλαίσιο το σπορ.
auto.in.gr
- Παπανικολάου για Μόρις: «Τα πρώτα δείγματα είναι πάρα πολύ ενθαρρυντικά»
- Άγιος Δημήτριος: Σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης Πολιτικής Προστασίας ο δήμος
- Κυβερνοασφάλεια: Γιατί οι χάκερς αγαπούν τις γιορτές – Τρία τρανταχτά παραδείγματα των τελευταίων χρόνων
- Eternity C: Το μήνυμα του Έλληνα φρουρού που επέζησε της επίθεση των Χούθι
- Δήμος Αθηναίων: Χριστουγεννιάτικο Γεύμα Αγάπης σε άστεγους και οικονομικά ευάλωτους πολίτες
- Μπαρτζώκας: «Ο Μόρις είναι έμπειρος και έξυπνος, θα μας ανεβάσει επίπεδο»

