Δοκιμές Χερέθ, 2η ημέρα: Νέα εμπρός πτέρυγα για τη McLaren
Η αγγλική ομάδα παρουσίασε την πρώτη της σπουδή για την εμπρός πτέρυγα του 2009 στις δοκιμές της ισπανικής πίστας. Επιστροφή με έξοδο του Fernando Alonso, ξανά ταχύτερος ο S. Buemi της Toro Rosso.
Η McLaren παρουσίασε το ενδιάμεσο μονοθέσιο ΜΡ4/23Α με τη νέα πτέρυγα προδιαγραφών 2009 και ο Sebastien Buemi της Toro Rosso παρέμεινε στην κορυφή των χρόνων κατά τη δεύτερη ημέρα των δοκιμών της Formula 1 στην ισπανική πίστα της Χερέθ.
Την ώρα που ο Heikki Kovalainen εξέλισσε για τη McLaren το σύστημα KERS, o δοκιμαστής της ομάδας, Pedro de la Rosa, έκανε τα πρώτα χιλιόμετρα με τη νέα πτέρυγα. Οι προδιαγραφές της, όπως και των πτερύγων άλλων ομάδων, δεν είναι ακόμα ακριβείς και το σχέδιο απέχει πολύ από το τελικό.
Ο διευθυντής μηχανολογίας της ομάδας, Paddy Lowe, είπε: Είμαι πολύ αισιόδοξος. Έχουμε πολλά νέα εξαρτήματα που θα τοποθετήσουμε στο μονοθέσιο. Ορισμένα από αυτά προκύπτουν από τους νέους κανονισμούς, ενώ άλλα τα δουλεύαμε έτσι κι αλλιώς.
Προφανώς αλλάζουν λίγο τα δεδομένα με τους νέους κανονισμούς και όλα μπορούν να συμβούν. Αλλά η ομάδα μας εργάζεται πολύ, πολύ καλά και θα είμαστε περήφανοι για τη δουλειά μας όπου κι αν καταλήξουμε, συμπλήρωσε ο Βρετανός.
Στην κορυφή των χρόνων, ο S. Buemi ηγήθηκε των τριών Toro Rosso, εμπρός από τους Takuma Sato και Sebastien Bourdais, καθώς οι τρεις οδηγοί διεκδικούν μια από τις αγωνιστικές θέσεις της ομάδας για το 2009. Ο S. Buemi, που συγκεντρώνει τις περισσότερες πιθανότητες, ήταν μισό δευτερόλεπτο ταχύτερος από τον T. Sato!
Τον πέμπτο χρόνο σημείωσε ο Kimi Raikkonen της Ferrari, λέγοντας ότι η πρωινή υγρασία της πίστας τον εμπόδισε να συμπληρώσει περισσότερους από τους 89 γύρους που έκανε. Ο Φινλανδός εργαζόταν στην κατανόηση των νέων ελαστικών slicks, κυρίως.
Για τη Scuderia επέστρεψε στο κόκπιτ και ο Felipe Massa, όπως και για τη Renault o Fernando Alonso. Ο Ισπανός στα πρώτα του χιλιόμετρα, το πρωί της ημέρας, είχε έξοδο, αλλά η ομάδα επιδιόρθωσε τη μικρή ζημιά που υπέστη η R28 και ο πρώην πρωταθλητής συμπλήρωσε τελικά 105 γύρους
Τα ελαστικά slicks μου έδωσαν καλή αίσθηση διότι προσφέρουν περισσότερη πρόσφυση, αλλά χάνοντας τόση πολλή αρνητική άντωση από το μονοθέσιο δεν τα αισθάνεσαι τόσο διαφορετικά από τα ελαστικά με αυλακώσεις, είπε ο F. Alonso.
Τέλος, μηχανικά προβλήματα αντιμετώπισαν οι Robert Kubica της BMW Sauber και Nico Rosberg της Williams.
ΔΟΚΙΜΕΣ ΧΕΡΕΘ – ΤΕΤΑΡΤΗ 10 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2008
| ΟΔΗΓΟΣ | ΜΟΝΟΘΕΣΙΟ | ΧΡΟΝΟΣ | ΓΥΡΟΙ |
| 1. Sebastien Buemi | Toro Rosso-Ferrari | 1:18.073 | 128 |
| 2. Takuma Sato | Toro Rosso-Ferrari | 1:18.601 | 38 |
| 3. Sebastien Bourdais | Toro Rosso-Ferrari | 1:18.673 | 81 |
| 4. Pedro de la Rosa | McLaren-Mercedes | 1:19.032 | 78 |
| 5. Kimi Raikkonen | Ferrari | 1:19.334 | 89 |
| 6. Heikki Kovalainen | McLaren-Mercedes | 1:19.631 | 64 |
| 7. Fernando Alonso | Renault | 1:19.907 | 106 |
| 8. Nico Rosberg | Williams-Toyota | 1:20.309 | 122 |
| 9. Nick Heidfeld | BMW Sauber | 1:20.365 | 87 |
| 10. Felipe Massa | Ferrari | 1:20.490 | 27 |
| 11. Robert Kubica | BMW Sauber | 1:20.354 | 38 |
auto.in.gr
- Λούβρο: Υπό πίεση μετά από μια καταστροφική χρονιά
- Ράσφορντ: «Όταν μεγάλωσα συνειδητοποίησα τι είχε περάσει η μητέρα μου»
- IRIS: Διπλασιάζεται το όριο μεταφοράς χρημάτων μεταξύ ιδιωτών
- Ο Λαμίν Γιαμάλ έπαιξε ποδόσφαιρο με νεαρούς θαυμαστές του στο Ντουμπάι (vid)
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Παρασκευή 26.12.2025]
- Πληρωμές: Kάρτα ή μετρητά; Tι προτιμούν οι Έλληνες
