Έστω και καθυστερημένα, η VW δείχνει έτοιμη για την επάνοδό της στην κατηγορία των αυτοκινήτων πόλης, έχοντας επί της ουσίας ολοκληρώσει την εξέλιξη του νέου Polo.



To δημοφιλέστατο μικρό της γερμανικής φίρμας ακολουθεί κατά γράμμα τα σχεδιαστικά πρότυπα του Golf έκτης γενιάς, παρουσιάζοντας παράλληλα μια μικρή αύξηση στις εξωτερικές του διαστάσεις.



Το δάπεδο πάνω στο οποίο έχει βασιστεί προέρχεται από τη Skoda Fabia και το Seat Ibiza, γεγονός που προεξοφλεί, τόσο την διάταξη των αναρτήσεων, όσο και τις δυνατότητες του αυτοκινήτου στην άσφαλτο.



Αναβαθμισμένο σε επίπεδο ποιότητας και όχι μόνο, το νέο Polo φανερώνει ξεκάθαρα την πρόθεσή του να κινηθεί στα χωράφια της μικρομεσαίας κατηγορίας.



Πέρα από τα συνήθη εξοπλιστικά στοιχεία, η νέα πρόταση της VW θα διαθέτει σύστημα δορυφορικής πλοήγησης, οθόνη αφής, κάμερα οπισθοπορίας και σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης.



Εξίσου πλούσια αναμένεται και η γκάμα των κινητήρων βενζίνης. Ξεκινώντας από τα τρικύλινδρα μοτέρ των 1.200 κ.εκ., το Polo του 2009 θα αποδίδει 60 και 70 ίππους, δικαιολογώντας εν μέρει το αστικό του προφίλ.



Περισσότερες θα είναι οι επιλογές στα 1.400 κ.εκ., αφού πέρα από το ατμοσφαιρικό σύνολο των 85 ίππων, θα προσφέρονται και οι υπερτροφοδοτούμενοι TSI κινητήρες με ισχύ 105 και 170 ίππων.



Το τεχνολογικό προφίλ του αυτοκινήτου θα συμπληρώνει το επτατάχυτο, ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG και οι κινητήρες πετρελαίου των 1.600 κ.εκ.



Το εμπορικό λανσάρισμα του μοντέλου, το οποίο θα πραγματοποιηθεί την άνοιξη του 2009, θα ακολουθήσει η έκδοση Bluemotion, εξοπλισμένη με πετρελαιοκινητήρα 1,2 λίτρων.


Auto Express