Προληπτικός έλεγχος και αντικατάσταση εξαρτημάτων σε Toyota Land Cruiser και Avensis Diesel
Το πρόβλημα περιορίζεται σε 101 Land Cruiser και 1.709 Avensis Diesel και για την αντιμετώπισή του ακολουθήθηκε η συνήθης πρακτική που εφαρμόζει η ιαπωνική εταιρεία.
Στην αποστολή συστημένων επιστολών στους κατόχους 101 Land Cruiser και 1.709 Avensis D-4D προχώρησε η Toyota Ελλάς, προκειμένου να ενημερώσει τους ενδιαφερόμενους για μηχανικά προβλήματα που ενδέχεται να αντιμετωπίσουν τα αυτοκίνητά τους.
Ειδικότερα, η ελληνική αντιπροσωπεία της ιαπωνικής αυτοκινητοβιομηχανίας ζητά από τους ιδιοκτήτες 101 Land Cruiser 90 τα οποία παρήχθησαν από τις 22 Μαϊου 2001 έως τις 30 Σεπτέμβριου 2002 να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα τους στον πλησιέστερο εξουσιοδοτημένο επισκευαστή Toyota προκειμένου να ελεγχθεί η μπροστινή ανάρτηση, καθώς ενδέχεται να παρουσιαστεί πρόωρη φθορά στον κάτω σφαιρικό σύνδεσμο των ψαλιδιών της, με αποτέλεσμα να δημιουργηθούν, εκτός προδιαγραφών, ανοχές και θόρυβοι από το σύστημα της μπροστινής ανάρτησης ή και αυξημένη προσπάθεια του οδηγού κατά την περιστροφή του τιμονιού.
Στο πλαίσιο της πολιτικής της η ελληνική αντιπροσωπεία θα αντικαταστήσει προληπτικά τους σφαιρικούς συνδέσμους των κάτω ψαλιδιών της μπροστινής ανάρτησης για τα αυτοκίνητα της προαναφερόμενης παραγωγής.
Παράλληλα θα αντικατασταθεί προληπτικά το σωληνάκι υποπίεσης του σερβόφρενου σε 1.709 Avensis D-4D με κινητήρα diesel τα οποία βγήκαν από την γραμμή παραγωγής το χρονικό διάστημα μεταξύ της 21ης Φεβρουαρίου 2001 και της 24ης Νοεμβρίου 2004 εξαιτίας μικρής παραμόρφωσης η οποία ενδέχεται να παρουσιαστεί στο συγκεκριμένο σωληνάκι υποπίεσης, με συνέπεια την μεταβολή της απόδοσης των φρένων. Σημειώνεται ότι και για τις δύο περιπτώσεις έχει ήδη ενημερωθεί η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή.
Την ίδια στιγμή, στις ΗΠΑ διεξάγεται από τον εθνικό οργανισμό οδικής ασφάλειας (NHTSA) έρευνα που προκάλεσαν τα παράπονα 33 ιδιοκτητών του υβριδικού Prius, προκειμένου να διαπιστωθούν τα αίτια της διακοπής λειτουργίας του κινητήρα του. Η έρευνα αφορά σε περίπου 75.000 Prius, κατασκευής 2004-2005, από τα περίπου 88.000 που κυκλοφορούν ήδη στις ΗΠΑ.
Σύμφωνα με τα διεθνή ειδησεογραφικά πρακτορεία, η πλειοψηφία των παραπόνων αφορά σε διακοπή της λειτουργίας του κινητήρα εσωτερικής καύσης σε ταχύτητες μεταξύ 56 και 105 χλμ./ώρα ενώ ορισμένοι από τους ιδιοκτήτες τόνισαν ότι την κίνηση του αυτοκινήτου μετά το σβήσιμο του κινητήρα ανέλαβε ο ηλεκτροκινητήρας.
Σε όλες τις αναφορές παραπόνων επισημαίνεται ότι ο βενζινοκινητήρας έσβησε χωρίς καμία προειδοποίηση ενώ περίπου στις μισές αναφέρεται ότι μετά ο κινητήρας δεν μπορούσε να τεθεί και πάλι σε λειτουργία με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο να χρειαστεί ρυμούλκηση.
auto.in.gr
- Ο… δάσκαλος Ρέτσος μαθαίνει ελληνικά στον Τσικίνιο σε ένα απολαυστικό βίντεο
- Χρυσή βίζα: Μειώνονται οι αιτήσεις – Γιατί φρενάρει η ζήτηση [πίνακες]
- Τραγωδία στη Ροδόπη: Από ξυλόσομπα φέρεται να ξέσπασε η φωτιά που προκάλεσε τον θάνατο του 7χρονου
- Το Μαρόκο που κινείται σε ρυθμούς… Ελ Κααμπί και το απίθανο βίντεο από την προπόνηση (vid)
- Άγιος Δημήτριος: Ανησυχία για τις καθιζήσεις στο ρέμα Πικροδάφνης – Κινδυνεύουν σπίτια, αυτοψίες στα πληγέντα σημεία
- Συρία: Έκρηξη σε τζαμί – 3 νεκροί και 5 τραυματίες

