36

Αποστολή: η σωτηρία μιας φανταστικής χώρας που πλήττεται από την πείνα λόγω της ξηρασίας και του εμφύλιου πολέμου. Το βιντεοπαιχνίδι Food Force, που αναπτύσσεται για λογαριασμό του Παγκόσμιου Προγράμματος Τροφίμων του ΟΗΕ, ευαισθητοποιεί παιδιά ηλικίας οκτώ έως 13 ετών για το πρόβλημα της πείνας και τα ενημερώνει για τις δραστηριότητες του οργανισμού.

Το παιχνίδι, αναφέρει τη Δευτέρα το BBC, αναμένεται να κυκλοφορήσει στο τέλος του έτους στις ΗΠΑ, για PC και Mac. Θα διατίθεται ως δωρεάν CD καθώς και από το Διαδίκτυο.

«Το ίδιο το παιχνίδι βρίσκεται κάπου ανάμεσα σε ένα παιχνίδι όπως το Tomb Raider και σε μια διάλεξη από το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων» σχολιάζει ο Μάικ Χάρισον, σχεδιαστής του παιχνιδιού. Το πρόγραμμα αναπτύσσεται από την ιταλική Deepend, σε συνεργασία με την Playerthree του Λονδίνου.

«Ξεκινά με ένα σύντομο βίντεο που εξηγεί την κρίση σε μια φανταστική χώρα λόγω της ξηρασίας και του εμφύλιου πολέμου, δύο από τις κύριες αιτίες της πείνας στον κόσμο» εξηγεί ο Χάρισον.

Οι παίκτες αναλαμβάνουν αποστολές δράσης, όπως το να ρίχνουν πακέτα με τρόφιμα από ελικόπτερα, καθώς και αποστολές που απαιτούν στρατηγικές ικανότητες, όπως η ανάπτυξη της οικονομίας σε εικονικές κοινότητες τύπου Sim City.

Στο τέλος κάθε αποστολής, ένα σύντομο μήνυμα παραθέτει τις ενέργειες που θα είχε αναλάβει σε κάθε περίπτωση ο ΟΗΕ. Τα παιδιά θα μπορούν στη συνέχεια να δουν τις επιδόσεις άλλων παικτών στο δικτυακό τόπο του παιχνιδιού.

«Κάναμε μια σειρά από δοκιμές εδώ στη Ρώμη, με διάφορες ηλικιακές ομάδες, και η αποκριση ήταν πολύ καλή» αναφέρει ο Χάρισον. «Τα παιδιά θυμούνται το 75% των πληροφοριών για το τι κάνει το Παγκόσμιο Πρόγραμμα Τροφίμων.»

Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ