Μετά τον πρόεδρο της Ferrari, Luca di Montezemolo, τώρα και ο αγωνιστικός διευθυντής της Mercedes-Benz, Norbert Haug, πρoτείνει να μετατεθεί, τουλάχιστον για ένα χρόνο, η χρήση του Συστήματος Ανάκτησης Κινητικής Ενέργειας (KERS) από τις ομάδες της Formula 1. Με την άποψη αυτή συμφωνεί και ο Niki Lauda.


Την ώρα που η παγκόσμια αυτοκινητοβιομηχανία βρίσκεται σε κρίση, η σκόνη από την αιφνιδιαστική αποχώρηση της Honda από τη Formula 1 δεν έχει πέσει και οι ομάδες σε συνεργασία με τη FIA προσπαθούν να βρουν άμεσες, δραστικές λύσεις μείωσης του κόστους συμμετοχής στο σπορ, ο N. Haug λέει ότι …δεν είναι αυτή ώρα για παιχνίδια.


Ο Γερμανός υποστηρίζει ότι …το KERS είναι μια εξαιρετικά δαπανηρή εφαρμογή, η υλοποίηση της οποίας αν αναβληθεί θα μειώσει τους προϋπολογισμούς των ομάδων στον τομέα του κινητήρα κατά 25%! Στο σύνδεσμο των ομάδων (FOTA) έχει επιχειρηθεί πολλές φορές η ψήφιση της αναβολής, αλλά ποτέ δεν έχει υπάρξει ομοφωνία.


Η BMW Sauber είναι μια από τις ομάδες που αντιδρούν σθεναρά, λέγοντας ότι το κόστος έτσι κι αλλιώς θα παραμείνει το ίδιο διότι οι ομάδες θα συνεχίσουν την εξέλιξη της τεχνολογίας στο παρασκήνιο. Ωστόσο, ο πρόεδρος της FIA, Max Mosley, λέει ότι το KERS θα είναι η τελευταία τεχνολογία που θα καταργηθεί.