Την πίστη ότι και το 2009 το MINI θα παρουσιάσει αύξηση στον όγκο των πωλήσεών του εξέφρασε η BMW δια στόματος του διευθυντή marketing Wolfgang Armbrecht.



Παρά τη δεδομένη πτώση των πωλήσεων σε παγκόσμιο επίπεδο, οι αναπτυξιακοί ρυθμοί της φίρμας θα διατηρηθούν σε θετικό πρόσημο και το 2008.



Συγκεκριμένα, η πτώση των 20,8 ποσοστιαίων μονάδων στις πωλήσεις του Νοεμβρίου δεν φάνηκε αρκετή για να συρρικνώσει τα νούμερα του MINI, καθώς ο αριθμός των αυτοκινήτων που διατέθηκαν στους πρώτους 11 μήνες του έτους παραμένει μεγαλύτερος κατά 7,6%, σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2007.



Να σημειώσουμε ότι το 2007 ο μεγαλύτερος κατασκευαστής premium αυτοκινήτων στον κόσμο διέθεσε 222.900 ΜΙΝΙ, παρουσιάζοντας αύξηση 18,5% σε σύγκριση με το 2006.

auto.in.gr