Στις 5 Νοεμβρίου κυκλοφορεί στην Αμερική η νέα κονσόλα της Nintendo
Στις 5 Νοεμβρίου, τρεις μόλις ημέρες πριν από το Xbox, θα κυκλοφορήσει τελικά στην αμερικανική αγορά η νέα παιχνιδομηχανή GameCube, σύμφωνα με ανακοίνωση της Nintendo την Τετάρτη, λίγο πριν από τα εγκαίνια της έκθεσης Ε3 (Electronic Entertainment Expo).
Στις 5 Νοεμβρίου, τρεις μόλις ημέρες πριν από το Xbox, θα κυκλοφορήσει τελικά στην αμερικανική αγορά η νέα παιχνιδομηχανή GameCube, σύμφωνα με ανακοίνωση της Nintendo την Τετάρτη, λίγο πριν από τα εγκαίνια της έκθεσης Ε3 (Electronic Entertainment Expo).
Σύμφωνα με το Reuters, στα ευρωπαϊκά καταστήματα η κονσόλα θα εμφανιστεί στις αρχές του 2002, χωρίς μέχρι στιγμής να έχει οριστεί η ακριβής ημερομηνία. Το ντεμπούτο του GameCube είχε αναβληθεί επανειλημμένως από πέρυσι, και η Nintendo είχε ανακοινώσει τον Απρίλιο ότι η κυκλοφορία της κονσόλας στην ιαπωνική αγορά μετατίθεται για τις 14 Σεπτεμβρίου.
Η τιμή της νέας παιχνιδομηχανής και η λίστα με τα πρώτα παιχνίδια θα ανακοινωθούν μετά τη συνάντηση των μετόχων της Nintendo, η οποία έχει προγραμματιστεί για τις 24 Μαΐου.
Μία ημέρα πριν από τα επίσημα εγκαίνια της έκθεσης E3 στο Λος Αντζελες την Πέμπτη, η εταιρεία παρουσίασε τα παιχνίδια Luigis Mansion (στο οποίο πρωταγωνιστεί ένας μέχρι σήμερα άσημος αδελφός του ήρωα Mario) και Super Smash Bros (στο οποίο συγκεντρώνονται για πρώτη φορά όλοι οι χαρακτήρες της Nintendo) καθώς και τα Metroid Prime και Pikmin.
Το GameCube βασίζεται σε τσιπ γραφικών στα 405MHz και διαθέτει 40ΜΒ μνήμης, από τα οποία τα 24 θα προέρχονται από την κάρτα γραφικών που θα κατασκευάσει η ΑΤΙ. Είναι επίσης εξοπλισμένο με μόντεμ, προκειμένου οι παίκτες να μπορούν να ανταλλάσσουν δεδομένα και να παίζουν μέσω Internet. Τα παιχνίδια του GameCube θα περιέχονται σε οπτικούς δίσκους που έχει αναπτύξει η Matsushita, οι οποίοι έχουν ιδιαίτερα μικρό μέγεθος και χωρητικότητα 1,5GB.
Πάντως, πολλοί είναι αυτοί που εκτιμούν ότι η νέα κονσόλα της Nintendo δεν προσφέρει τις δυνατότητες του επιτυχημένου PlayStation 2 της Sony ή του Xbox της Microsoft. Η εταιρεία υποστηρίζει, ωστόσο, ότι οι ανταγωνιστές της έδωσαν υπερβολικά μεγάλο βάρος στην υπολογιστική ισχύ των παιχνιδομηχανών τους, αφήνοντας σε δεύτερη μοίρα το gameplay των παιχνιδιών.
Ο Σατότο Ιγουάτα, διευθυντής του Τμήματος Στρατηγικού Σχεδιασμού της Nintendo, κατηγόρησε τη βιομηχανία παιχνιδιών ότι «εστιάζεται περισσότερο στα γραφικά παρά στην αληθινή ψυχαγωγία».
«Οι κατασκευαστές έχουν σχεδόν εξαντλήσει τα μέσα για να εντυπωσιάσουν τους χρήστες μόνο με εικόνες. Το δύσκολο είναι να ψυχαγωγείς» δήλωσε, όπως μεταδίδει το CNet.
«Πιστεύω ότι γνωρίζουμε περισσότερα από οποιονδήποτε για το τι κάνει ένα παιχνίδι σπουδαίο» υποστήριξε, και υποσχέθηκε ότι οι προγραμματιστές θα μπορέσουν εύκολα να εκμεταλλευτούν τις δυνατότητες της νέας κονσόλας, για να προσφέρουν στους χρήστες της ανεπανάληπτες εμπειρίες.
Για πρώτη φορά, η ζωή του Νίκου Ξυλούρη ανεβαίνει στο θεατρικό σανίδι από τη Stages Network και τα Αθηναϊκά Θέατρα, με το έργο Ο Αρχάγγελος της Κρήτης. Έως τις 31 Ιανουαρίου στο θέατρο ΗΒΗ.
Μια από τις πιο ωραίες φωνές της γενιάς της, η Βιολέτα Ίκαρη επιστρέφει στη δισκογραφία με το EP Σύννεφα Μπαλόνια, αλλά και στον Σταυρό του Νότου στις 26 Δεκεμβρίου.
Φροίξος Φυντανίδης
WIDGET ΡΟΗΣ ΕΙΔΗΣΕΩΝΗ ροή ειδήσεων του in.gr στο site σας