Τρίμηνη διαφημιστική καμπάνια κόστους 300 εκατ. δολαρίων (113 δισ. δρχ.) για την προώθηση του Pentium 4 ξεκινά από την προσεχή Δευτέρα η Intel. Πρωταγωνιστής των τηλεοπτικών διαφημίσεων που θα προβάλλονται έως και το Μάιο θα είναι ο περιοδεύων θίασος The Blue Man Group.
Τρίμηνη διαφημιστική καμπάνια κόστους 300 εκατ. δολαρίων (113 δισ. δρχ.) για την προώθηση του Pentium 4 ξεκινά από την προσεχή Δευτέρα η Intel. Πρωταγωνιστής των τηλεοπτικών διαφημίσεων που θα προβάλλονται έως και το Μάιο θα είναι ο περιοδεύων θίασος The Blue Man Group.
Πρόκειται για τρία τηλεοπτικά σποτ (που τιτλοφορούνται Tubes, Light Bulbs και Raising Four), διάρκειας 30 δευτερολέπτων το καθένα, στα οποία οι Blue Man Group θα κάνουν παντομίμα, θα τραγουδούν και θα ζωγραφίζουν. H καμπάνια θα συνεχιστεί και στο Διαδίκτυο, αλλά και στο δίκτυο λιανικής της εταιρείας στις ΗΠΑ με ζωντανές παρουσιάσεις. To μότο που θα συνοδεύει τον Pentium 4 είναι: «The Pentium 4 Processor. The centre of your digital world» (Pentium 4: Το κέντρο του δικού σας ψηφιακού κόσμου).
Τα τηλεοπτικά σποτ δημιουργήθηκαν με τη συνεργασία της Messner Vetere Berger McNamme Schmetterer/EURO RSGG, της Havas Advertising και των The Blue Man Group. Οι διαδικτυακές διαφημίσεις αναπτύχθηκαν από τη Modem Media.