Πέμπτη 02 Μαϊου 2024
weather-icon 21o
Επιχειρήσεις: Τι είναι οι «υβριδικοί» CEOs και γιατί είναι πιο αποδοτικοί από τους «εσωτερικούς» και «εξωτερικούς»

Επιχειρήσεις: Τι είναι οι «υβριδικοί» CEOs και γιατί είναι πιο αποδοτικοί από τους «εσωτερικούς» και «εξωτερικούς»

Τα άτομα που έχουν γνώση της νοοτροπίας μιας εταιρείας χωρίς να αποτελούν μέρος της προηγούμενης ηγετικής ομάδας αποτελούν την καλύτερη επιλογή

Όταν οι εταιρείες καλούνται να επιλέξουν έναν νέο CEO είναι καλύτερα να αναζητήσουν τον υποψήφιο στο εσωτερικό τους ή έξω τις διοικητικές τους δομές;

Η ανάδειξη ενός «υβριδικού» διευθύνοντος συμβούλου σε ταραγμένους καιρούς μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της εταιρείας

Σύμφωνα με την Wall Street Journal, η απάντηση είναι «και τα δύο». Το οποίο στην πράξη σημαίνει πως την καλύτερη επιλογή αποτελεί ένα πρόσωπο που διευθύνει πιθανώς μια θυγατρική της επιχείρησης, χωρίς ωστόσο να έχει ηγετικό ρόλο στην μητρική εταιρεία.

Τα «υβριδικά» στελέχη

Αυτά τα πρόσωπα φαίνεται πως είναι ιδιαιτέρως αποτελεσματικά σε περιόδους οικονομικής ή/και βιομηχανικής αναταραχής. Και αυτό γιατί αποδίδουν καλύτερα από τους εξωτερικούς συνεργάτες, γιατί γνωρίζουν την κουλτούρα και τις δυνατότητες της ετιαρείας, όμως έχουν την νοοτροπία ενός εξωτερικού εταίρου αφού δεν έχουν υπάρξει μέρος της διοικητικής ομάδας.

Η ανάδειξη ενός «υβριδικού» διευθύνοντος συμβούλου – συνεχίζει το άρθρο της WSJ – σε ταραγμένους καιρούς μπορεί να βελτιώσει την απόδοση της εταιρείας σε σχέση με την επιλογή ενός εσωτερικού ή ενός εξωτερικού συνεργάτη. Για παράδειγμα, οι εταιρείες που τοποθέτησαν «υβριδικούς» διευθύνοντες συμβούλους πριν από την χρηματοπιστωτική κρίση του 2008 (συγκεκριμένα τα έτη 2001-06) και οι οποίες απορρόφησαν σοβαρές επιπτώσεις από αυτήν, συνδέθηκαν με αύξηση της απόδοσης του ενεργητικού κατά 11% μετά την ανάληψη της θέσης, σε σύγκριση με τις εταιρείες που διοικούνταν από εσωτερικούς ή εξωτερικούς διευθύνοντες συμβούλους.

Η εξήγηση είναι ότι οι υβριδικοί διευθύνοντες σύμβουλοι μπορούν να εφαρμόσουν επιθετικές αλλαγές, αλλά γνωρίζουν και κατανοούν επίσης τις ανάγκες και την κουλτούρα της μητρικής εταιρείας.

Αποδίδουν καλύτερα στις κρίσεις

Είναι άλλωστε χαρακτηριστικό ότι πριν από μια κρίση οι επιχειρήσεις με «υβριδικούς» διευθύνοντες συμβούλους αποδίδουν περίπου το ίδιο με εκείνες που είχαν εξωτερικούς CEOs. Όμως κατά τη διάρκεια αλλά και λίγο μετά από μια κρίση (κατά την περίοδο δηλαδή της ανάκαμψης) τα διευθυντικά στελέχη που γνωρίζουν πώς κινείται η μητρική εταιρεία αποδίδουν καλύτερα τόσο από τα αμιγώς «εσωτερικά» όσο και από τα «εξωτερικά» στελέχη.

Πηγή: Ot.gr

Sports in

Μπροστά του μόνο τελικοί

Ο Ολυμπιακός έφυγε από τον Καρβαλιάλ, πήγε στον Μεντιλίμπαρ και τα αποτελέσματα δείχνουν απολύτως ορατά.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 02 Μαϊου 2024