Τρίτη 16 Ιουλίου 2024
weather-icon 21o
Το ανάποδο περπάτημα φέρνει τα πάνω κάτω στην προπόνησή σας

Το ανάποδο περπάτημα φέρνει τα πάνω κάτω στην προπόνησή σας

Μπορεί στην αρχή να σας φαίνεται περίεργο, αλλά οι ειδικοί λένε ότι το ανάποδο περπάτημα έχει πολλά οφέλη που θα σας πείσουν να το δοκιμάσετε.

Το να κάνετε ξανά και ξανά τις ίδιες ασκήσεις δεν είναι μόνο βαρετό και μονότονο, αλλά και αναποτελεσματικό. Το ίδιο ισχύει και για το περπάτημα.

Με μια μικρή μόνο μεταβολή στην κατεύθυνση του βαδίσματος μπορείτε εύκολα να προσθέσετε ποικιλία στο πρόγραμμά σας και να πολλαπλασιάσετε τα οφέλη του.

Γι’ αυτό φορέστε τα αθλητικά σας και βάλτε «όπισθεν» – το επιβαιώνουν και οι επιστήμονες.

Μελέτη σε γυναίκες, που δημοσιεύτηκε στο International Journal of Sports Medicine, υποστηρίζει ότι το ανάποδο περπάτημα και το τρέξιμο είναι μια εξαιρετική αερόβια άσκηση που φέρνει αποτελέσματα στην καρδιοαναπνευστική ικανότητα, τη συνολική απώλεια βάρους και τη σύνθεση του σώματος σε μόλις 6 εβδομάδες.

Άλλες έρευνες συμπληρώνουν ότι το περπάτημα προς τα πίσω μπορεί να βοηθήσει τα άτομα με οστεοαρθρίτιδα στα γόνατα και χρόνιο πόνο στην πλάτη.

Λόγω του ότι συνήθως περπατάτε προς τα μπροστά, υπάρχουν ορισμένοι μύες, στο πίσω μέρος των ποδιών που και δεν χρησιμοποιούνται.

Περπατώντας προς τα πίσω γυμνάζετε αυτούς τους μυς και – επειδή αναγκάζεστε να κάνετε μικρότερα και συχνότερα βήματα – αυξάνετε την αντοχή των μυών των κάτω άκρων και μειώνετε την επιβάρυνση των αρθρώσεών.

Επιπλέον, σε πιλοτική έρευνα που δημοσιεύθηκε στο International Journal of Environmental Research and Public Health, οι συμμετέχοντες που περπατούσαν ανάποδα σε διάδρομο για 30 λεπτά αύξησαν τον ρυθμό βαδίσματος, την ισορροπία και τη σταθερότητά τους, σε διάστημα τεσσάρων εβδομάδων.

Ωστόσο, η ίδια έρευνα λέει ότι τα οφέλη του ανάποδου περπατήματος δεν είναι μόνο σωματικά, είναι και πνευματικά.

Αν και το περπάτημα φαίνεται απλή διαδικασία, στην πραγματικότητα απαιτεί συντονισμό μεταξύ του οπτικού, του αιθουσαίου και του ιδιοδεκτικού συστήματος του εγκεφάλου.

Όταν αρχίσετε να περπατάτε ανάποδα, ο εγκέφαλός σας χρειάζεται περισσότερο χρόνο για να επεξεργαστεί τις έξτρα απαιτήσεις του συντονισμού αυτών των συστημάτων. Έτσι, οξύνεται το μυαλό σας και ενισχύεται η συγκέντρωσή σας.

Τι να προσέξετε στο ανάποδο περπάτημα

Ακολουθήστε αυτά τα tips για να σιγουρευτείτε ότι περπατάτε με ασφάλεια:

  • Για καλύτερα αποτελέσματα, συνδυάστε το κανονικό, μαζί με το ανάποδο περπάτημα. Μπορείτε να πάτε για τον καθιερωμένο σας 20λεπτο περίπατο και να αφιερώσετε 5 λεπτά για να δοκιμάστε και το ανάποδο.
  • Μπορείτε να ξεκινήστε αρχικά σε κάποιον εσωτερικό χώρο σε απόσταση όχι μεγαλύτερη από 20 μέτρα.
  • Εάν το δοκιμάσετε σε εσωτερικό χώρο, βεβαιωθείτε ότι δεν υπάρχουν χαλιά ή έπιπλα τριγύρω που μπορούν να σας κάνουν να σκοντάψετε ή να γλιστρήσετε.
  • Εάν το δοκιμάσετε σε εξωτερικούς χώρους, έχετε το νου σας σε περαστικούς ανθρώπους ή ζώα, καθώς και σε λακκούβες ή άλλα εμπόδια γύρω σας.
  • Εάν χρησιμοποιείτε διάδρομο, ξεκινήστε με αργή ταχύτητα.

Sports in

Ο Ποντένσε υπερασπίστηκε τον συμπαίκτη του που δέχθηκε ρατσιστική επίθεση και αποβλήθηκε! (pics+vid)

Χαμός στο φιλικό της Γουλβς – Η ρατσιστική επίθεση κατά ποδοσφαιριστή των «λύκων» και ο Ντάνιελ Ποντένσε που αντέδρασε για να υπερασπιστεί τον συμπαίκτη του!

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Τρίτη 16 Ιουλίου 2024