Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Hyundai Kona: Generation next

Hyundai Kona: Generation next

H κορεατική φίρμα εξελίσσει τη νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του Kona η οποία θα εξακολουθήσει να είναι πολυσυλλεκτική ούσα διαθέσιμη σε συμβατικές όσο και ηλεκτροκίνητες εκδόσεις

Φωτογραφίες: Automedia

Η απολύτως αναγνωρίσιμη σιλουέτα του Kona εντοπίστηκε με περιβολή καμουφλάζ και φόντο της Άλπεις προδίδοντας ορισμένα στοιχεία από την νέα, δεύτερη γενιά του.

Αν και δεν είναι η πρώτη φορά που η νέα γενιά του Kona εντοπίζεται από τον φωτογραφικό φακό σε δοκιμές εξέλιξης, στη νέα εμφάνισή του έχει απαλλαγεί από ένα μέρος του καμουφλάζ δίνοντας την μέχρι σήμερα πιο «αποκαλυπτική» εικόνα του η οποία, αντιπαρέρχεται την φουτουριστική αισθητική του Ioniq 5 προς όφελος μιας πιο συμβατικής προσέγγισης που αποτελεί μετεξέλιξη της μέχρι σήμερα γνωστής εκδοχής του.

Στα σχεδιαστικά στοιχεία που μπορεί να διακρίνει κανείς συγκαταλέγονται τα χαρακτηριστικά διαιρούμενα φωτιστικά σώματα που εισήγαγε το Kona στην πρώτη γενιά του και, όπως όλα δείχνουν θα παραμείνουν στη νέα γενιά του αν και αναμενόμενα θα είναι παραλλαγμένα.

Για πρώτη φορά αφήνεται σε κοινή θέα ο μπροστινός προφυλακτήρας ο οποίος ενσωματώνει μια μεγαλύτερη κατώτερη γρίλια. Διακρίνονται επίσης οι δεκάκτινοι τροχοί οι οποίοι εξακολουθούν να «συνδυάζονται» με τους χαρακτηριστικά διογκωμένους θόλους.

Στο πίσω τμήμα διακρίνονται απολήξεις για την εξάτμιση κάτι που επιβεβαιώνει ότι και το νέο Kona δεν θα είναι διαθέσιμο μόνο ως ηλεκτροκίνητο αλλά θα εξακολουθήσει να διατίθεται και σε εκδόσεις με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Με την έλευση του μικρότερου Bayon, αλλά και την αύξηση των διαστάσεων του Tucson, υπάρχει πλέον «χώρος» για την αύξηση των διαστάσεων του Κona το οποίο και αναμένεται να εκμεταλλευτεί αυτή τη δυνατότητα. Σε ό,τι αφορά την αθέατη πλευρά του, αφετηρία για τη νέα γενιά θα αποτελέσει η αρχιτεκτονική όπου βασίζεται και η νέα δεύτερη γενιά του Niro κατ΄αντιστοιχία με την μέχρι σήμερα γνωστή εκδοχή του η οποία αξιοποιεί την πλατφόρμα του προηγούμενου Niro.

Στοχευμένες βελτιώσεις αναμένονται σε όλο το εύρος της γκάμας ιδίως σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις που αξιοποιούν ηλεκτρική τεχνολογία με σημαντικότερες τις αλλαγές στην αμιγώς ηλεκτροκίνητη έκδοση οι οποίες θα στοχεύσουν σε υψηλότερη αυτονομία και επιδόσεις.

Sports in

Ρόι Κιν: «Έπινα πάρα πολύ όταν ήμουν στη Γιουνάιτεντ – Ήταν ντροπή»

Ο Ρόι Κιν μίλησε για τη περίοδο που βρισκόταν στη Μάντσεστερ Γιουνάιτεντ και τις κακές συνήθειες που είχε.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024