Η Alpine οραματίζεται το μέλλον, δίνοντας τη δική της εκδοχή για πώς θα μπορούσε να μοιάζει ένα supercar με τεχνολογία υδρογόνου το 2035.

To Α4810 φέρει τη σχεδιαστική υπογραφή των φοιτητών του Ευρωπαϊκού Ινστιτούτου Desing του Τορίνο και την έγκριση της Alpine η οποία έδωσε και τις κατευθυντήριες, «ζητώντας» ένα υδρογονοκίνητο supercar με ημερομηνία… προορισμού το 2035.

Οι σχεδιαστές του περιγράφουν το Α4810 ως μία «super μπερλινέτα» με σοφιστικέ αεροδυναμική η οποία αντλεί τις επιρροές της από τον κόσμο της Formula 1, σμιλεύοντας το φουτουριστικό αμάξωμα του γαλλικού supercar με τρόπο που να δαμάζει τη ροή του αέρα προς όφελος των επιδόσεων.

Εκτός από την πληθώρα αεροδυναμικών βοηθημάτων και αεραγωγών, το supercar διαθέτει φωτιστικά σώματα που να παραπέμπουν στην A110 καθώς και μια ιταλική σημαία στο μπροστινό φτερό προς τιμή των σχεδιαστών του.

Στο πίσω τμήμα διαθέτει μια διπλή απόληξη για την εξάτμιση, στοιχείο που παραπέμπει σε ένα σύνολο εσωτερικής καύσης, τροποποιημένο ούτως ώστε να καταναλώνει υδρογόνο και το οποίο προσφέροντας μια πιο καθαρή καύση, περιορίζει κατά αυτόν τον τρόπο την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.

Πλην της συγκεκριμένης σχεδιαστικής μελέτης, ο όμιλος Renault έχει εκφράσει επανειλημμένα το ενδιαφέρον του για το υδρογόνο, σχεδιάζοντας επίσης να παρουσιάσει ένα υδρογονοκίνητο πρωτότυπο μοντέλο με την μορφή ενός SUV το οποίο εντάσσεται στα σχέδια του για βιώσιμη κινητικότητα και ως εκ τούτου, σε δεύτερο χρόνο, αναμένεται να περάσει στην παραγωγή.

Όπως εύκολα αντιλαμβάνεται κανείς το διθέσιο εσωτερικό του μήκους 5,091 μέτρων πρωτοτύπου έχει ακριβώς την ίδια φουτουριστική διάθεση όντας σχεδιασμένο με χαρακτηριστικά που θυμίζουν video game και με κριτήριο τη δημιουργία ενός «πολεμικού» περιβάλλοντος που να ταιριάζει με την εξωτερική του εμφάνιση.

Εξάλλου, σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις που συνοδεύουν το γαλλικό πρωτότυπο πρόκειται «για ένα ελαφρύ ευέλικτο όσο και ισχυρό τετράτροχο το οποίο έχει δημιουργηθεί προκειμένου να προσφέρει οδηγική ευχαρίστηση».