Μεγάλη εντύπωση προκάλεσε η είδηση που μετέδωσε το Al Jazeera, η οποία ανέφερε ότι συνελήφθη ο Τούρκος αρχιμαφιόζος Σεντάτ Πέκερ στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα. Στη συνέχεια, όμως, το γνωστό σάιτ πήρε… πίσω την είδηση, ενώ αυτή είχε κάνει τον γύρο του κόσμου.

Στην επανόρθωσή του το Al Jazeera αναφέρει ότι το εν λόγω άρθρο διορθώθηκε και οι αναφορές περί σύλληψης του Πέκερ στην προηγούμενη έκδοση του άρθρου αφαιρέθηκαν, με την εξήγηση ότι δεν μπορούσαν να επαληθευτούν από πηγές του Al Jazeera.

Η επανόρθωση του Al Jazeera

«Χαμένοι στη μετάφραση»

Μια εργαζόμενη στο Al Jazeera, με το όνομα Σινέμ Κιοσέογλου, ανέφερε σε ανάρτηση της στο Twitter ότι: «Το Al Jazeera δεν έχει τίτλο ή είδηση ότι «ο Sedat Peker συνελήφθη και θα εκδοθεί στην Τουρκία». Νομίζω ότι υπήρξε ένα μεταφραστικό λάθος, αυτό που ονομάζουμε «χαμένοι στη μετάφραση»».

Να σημειώσουμε ότι η είδηση για τη «σύλληψη» του Πεκέρ έκανε μεγάλη εντύπωση αφού συνέπεσε χρονικά με τη σημερινή επίσκεψη του Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν στο Κατάρ, με τα γραφεία του Al Jazeera να είναι στην πρωτεύουσα της χώρας του Κόλπου, Ντόχα.

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το in.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο in.gr