Αυτή είναι η πιο pop μπουτίκ Louis Vuitton
Μια νέα μπουτίκ άνοιξε στο Τόκιο για την έκθεση «Louis Vuitton &» και είναι γεμάτη χρώμα
Μια νέα μπουτίκ στη συνοικία Jingumae του Τόκιο σχεδίασε το αρχιτεκτονικό γραφείο Sugawaradaisuke Architects για την έκθεση «Louis Vuitton &», η οποία είναι ένας εορτασμός της ιστορίας 160 χρόνων δημιουργικών ανταλλαγών και καλλιτεχνικών συνεργασιών του οίκου.
Λόγω της χρωματικής παλέτας που επελέγη, το κατάστημα δώρων είναι από μόνο του μια εγκατάσταση.
Στο εσωτερικό, τους διαφόρων σχημάτων πάγκους έκθεσης των προϊόντων διαπερνούν πυκνές κυλινδρικές κολώνες δίνοντας στους επισκέπτες την αίσθηση ότι κάνουν περίπατο μέσα σε ένα πυκνό δάσος.
Τα φωτεινά χρώματα που κυριαρχούν κάνουν το κατάστημα να ξεχωρίζει, ενώ το πάτωμα και το ταβάνι που αντανακλούν το φως προσθέτουν ζωηρούς τόνους στη διάταξη του χώρου.
Ο όλος σχεδιασμός εμπνέεται όπως αναφέρει το ΑΠΕ, από ένα δάσος μπαμπού.
- Τι είπε ο Σπανούλης για τη μεγάλη νίκη επί της Παρί και τη μεταγραφή του Τζόσεφ
- Κικίλιας: «Η ασφάλεια των επιβατών είναι πρώτα και πάνω από όλα» – Τι είπε για αγρότες και Τσίπρα
- Αλεξανδρούπολη: Ζευγάρι βρέθηκε νεκρό στο σπίτι του έπειτα από μέρες αναζήτησης – Τι εξετάζουν οι Αρχές
- Ποιο ChatGPT, έρχεται το… ChatCR7: Τεράστια συμφωνία του Ρονάλντο με εταιρία τεχνητής νοημοσύνης (pics)
- Πούτιν, Τραμπ ή αδέσμευτος; – Ιδού το ερώτημα για Μόντι
- Κακοκαιρία Byron: Υδροστρόβιλος «σάρωσε» οικισμό στο Ηράκλειο Κρήτης
