Το καλοκαίρι είναι προ των πυλών και μαζί του έρχονται και τα αγαπημένα μας φρούτα. Ανανάς, μάνγκο, φρούτα του πάθους, καρύδα ή παπάγια; Ό,τι και να προτιμήσετε το βέβαιο είναι ότι ο οργανισμός σας θα ευχαριστεί. Ας δούμε και γιατί!

Ανανάς

Πλούσιος σε βιταμίνες και μέταλλα, μεταξύ των οποίων η βιταμίνη Α, η βιταμίνη C, το ασβέστιο, ο φώσφορος και το κάλιο, ο ανανάς έχει κάθε λόγο να βρίσκεται στο μενού σου. Και, φυσικά, όπως πολύ καλά γνωρίζεις τα οφέλη του δεν σταματούν εδώ! Ενισχύει το ανοσοποιητικό, αφού μελέτες αναφέρουν ότι μία μερίδα ανανά προσφέρει σχεδόν ολόκληρη την ποσότητα βιταμίνης C που χρειάζεστε. Επίσης βοηθά στην αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας, χάρη στη βρωμελίνη που καταπολεμά την κατακράτηση υγρών.

Καρύδα

H καρύδα είναι σημαντική πηγή αντιοξειδωτικών στοιχείων, βιταμινών και μετάλλων. Εκτός από τις ευεργετικές δράσεις της καρύδας στο δέρμα, και ο οργανισμός σαςδεν θα μείνει παραπονεμένος. ΚΤο λαουρικό οξύ που περιέχεται σε αρκετά μεγάλο ποσοστό στην καρύδα, έχει αποδειχτεί ότι είναι αρκετά αποτελεσματικό σε παθήσεις του ανοσοποιητικού. Παράλληλα, η υψηλή περιεκτικότητα της καρύδας σε βιταμίνες θα ενυδατώσουν εσωτερικά το σώμα σας και κάπως έτσι θα καταλάβετε ότι το καλοκαίρι έφτασε.

Μάνγκο

Έχει ωραίο χρώμα, γεύση και υφή, ενώ ένα ολόκληρο φλιτζάνι μάνγκο περιέχει μόλις 99 θερμίδες, οι οποίες, όμως, μας κρατούν χορτάτους για μεγάλο χρονικό διάστημα. Έτσι, μας βοηθά να αδυνατίσουμε και να χάσουμε λίπος, ενώ μειώνει τα επίπεδα της κακής χοληστερόλης. Παράλληλα, αναδιαμορφώνει σταδιακά την τάση του οργανισμού μας να αποθηκεύει κατευθείαν στα λιποκύτταρα ορισμένες τροφές, βοηθώντας έτσι στη μείωση του λίπους. Και περιέχει και άφθονα αντιοξειδωτικά.

Φρούτα του πάθους

Αποτελούν εξαιρετική πηγή βιταμίνης C, B-καροτίνης, καλίου, μαγνησίου και σιδήρου. Στο εσωτερικό του σκληρού μοβ κελύφους τους κρύβουν έναν χρυσαφί ζουμερό πολτό με μικρά κουκούτσια, ο οποίος “κρύβει” όλα τα θρεπτικά συστατικά που δεν θες να λείπουν από το σώμα σου.

Παπάγια

Ανάλογα με την ποικιλία και το είδος των φυτών, η παπάγια συναντάται σε διάφορα μεγέθη και σχήματα όπως στρογγυλό, οβάλ και σχήμα αχλαδιού. Οι καρποί της περιέχουν πολλούς σπόρους. Τόσο το πράσινο φρούτο, όσο και το ώριμο, είναι πλούσια σε βιταμίνης C, κάλιο και φυλλικό οξύ. Η παπάγια περιέχει επίσης ένα ένζυμο που ονομάζεται παπαΐνη και έχει τη δυνατότητα να διαλύει τις σκληρές ίνες του λίπους. Το γεγονός αυτό και η υψηλή περιεκτικότητά της σε φυτικές ίνες, μας βοηθά να αδυνατίσουμε!

Αν ψάχνετε ιδέες για να τα εντάξετε στη διατροφή σας, μπορείτε να δοκιμάσετε κάποια λαχταριστή φρουτοσαλάτα, όπως οι παρακάτω:

Γράψτε το σχόλιό σας

Ακολουθήστε το στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στο