Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Φρίντα Κάλο: Ισπανός έμπορος τέχνης υποστηρίζει πως βρέθηκε χαμένος πίνακας της

Φρίντα Κάλο: Ισπανός έμπορος τέχνης υποστηρίζει πως βρέθηκε χαμένος πίνακας της

Ισπανός έμπορος τέχνης υποστηρίζει ότι βρήκε τον χαμένο για δεκαετίες πίνακα «Το Πληγωμένο Τραπέζι» της Φρίντα Κάλο

Ισπανός έμπορος τέχνης υποστηρίζει ότι βρήκε τον χαμένο για δεκαετίες πίνακα «Το Πληγωμένο Τραπέζι» της Φρίντα Κάλο.

View this post on Instagram

Frida Kahlo: La mesa herida; (The Wounded Table), 1940, Oil on canvas, 122 x 244 cm, Unknown (possibly Moscow, Russia) #FridaKahlo #Kahlo #Art #Paintings #Painters #Arthistory #Mexican #Mexicanart #pittore #pittura #pintor #pintura #peintre #peinture #Arte #artista #Maler #Malerei #modernart #symbolist #Lamesaherida #masters #symbolism #painting #painter #feminism #surrealism #WoundedTable Kahlo painted this work during her divorce from Diego Rivera, and her state of mind is reflected throughout this painting. The painting resembles a skewed version of "The Last Supper" with Frida playing the role of Christ at the center of the table. She is surrounded by an eclectic assortment of characters: Cristina's two children, a large papier-mâché Judas, a skeleton, a pre-Columbian sculpture and her pet fawn Granizo. The Judas, the skeleton and the pre-Columbian idol are three of the four characters in her earlier painting "The Four Inhabitants of Mexico City", which has also been shared here. The oversized Judas on Frida's right, dressed in blue overalls, represents Diego who betrayed her when he had an affair with her younger sister Cristina. The figure has his hands on the table as did the Judas that betrayed Christ. This gesture may be symbolizing Luke's words at the Last Supper: "…but behold the hand of him that betrayeth me is with me on the table (Luke, 22:21). Despite the betrayal, Frida allows the Juda (Diego) to protectively place his arm around her. To her left, the skeleton is holding a strand of Frida's hair…perhaps she is flirting with death. The pre-Columbian sculpture is intertwined with Kahlo, sharing the same arm symbolizing her connection to her Mexican roots. The threatening characters seem to be between the painter and the innocent figures of the children and the fawn, making them unreachable. This painting contains a lot of references to Frida's deformed leg and foot. The idol has peglegs, the skeleton and the Judas both have bandaged and bloodied feet and the table has flayed human legs. Perhaps she feels that her deformity in some way contributed to her breakup with Diego.

A post shared by Art History Gallery (@painters.paintings) on

Η ελαιογραφία -μια αυτοπροσωπογραφία που πραγματεύεται τον πόνο της Κάλο μετά τον χωρισμό της από τον ομότεχνό της, γνωστό για τις τοιχογραφίες μεγάλης κλίμακας, Ντιέγκο Ριβέρα- την τελευταία φορά εθεάθη και φωτογραφήθηκε σε μια έκθεση του 1955 στη Βαρσοβία.

ώρα όμως, όπως μεταδίδει το Αθηναϊκό Πρακτορείο Ειδήσεων ο έμπορος έργων τέχνης, Κρίστιαν Λόπεζ ισχυρίζεται ότι ο πίνακας ζωγραφικής φυλάσσεται σε μια αποθήκη στο Λονδίνο, έτοιμος να πωληθεί σε οποιονδήποτε προσφέρει περισσότερα από 40 εκατομμύρια ευρώ (ή 45 εκατομμύρια δολάρια).

 Ωστόσο, οι μελετητές έχουν απορρίψει τον ισχυρισμό ότι βρέθηκε το αυθεντικό «ιερό δισκοπότηρο» όπως θεωρείται για τους συλλέκτες και τους ερευνητές έργων τέχνης.

Η ιστορικός λατινοαμερικανικής τέχνης Χέλγκα Πρίγκνιτζ – Πόντα επισήμανε ότι υπάρχουν «σαφείς διαφορές» μεταξύ του έργου που πρόκειται να πωληθεί και των φωτογραφιών του πρωτότυπου, σύμφωνα με το AP, προσθέτοντας ότι υπάρχουν ομοιότητες μεταξύ του πίνακα που πωλείται με προτεινόμενη τιμή 40 εκατομμύρια ευρώ και προηγούμενων, ανακριβών αντιγράφων.

Η Σουζάνα Πλιέγκο, μία άλλη ιστορικός τέχνης που έχει εργαστεί για χρόνια στο αρχείο της Φρίντα Κάλο, συμφωνεί ότι ο πίνακας ζωγραφικής είναι πιθανότατα πλαστός.

Η Πλιέγκο λέει επίσης ότι η «Φρινταμάνια» – η οποία μετέτρεψε την ίδια την καλλιτέχνη σε εμπορικό προϊόν – συμβάλλει στην απόπειρα πώλησης πλαστών έργων: «Επειδή οι πίνακές της πωλούνται τόσο ακριβά, κάποιος κάνει μια πρόταση για να δει αν κάποιος θα πειστεί».

Ο Λόπεζ από την πλευρά του δηλώνει ότι «ο χρόνος θα μας δώσει την αλήθεια».

«Όποιος αποδείξει πραγματικό ενδιαφέρον και τη δυνατότητα να πληρώσει το ποσό των 40 εκατομμυρίων ευρώ μπορεί να ξοδέψει όσο χρόνο θέλει με τους ειδικούς του να αναλύουν το έργο» αναφέρει.

Sports in

Έξαλλοι στη Μακάμπι: «Λέει ψέματα ο Αταμάν»

Πηγή της Μακάμπι απαντά σε όσα της προσάπτει ο Εργκίν Αταμάν.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024