Πλήρη αδυναμία αντιπολιτευτικής περπατησιάς εκδηλώνει ο ΣΥΡΙΖΑ καθώς το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης βρίσκεται στην επικαιρότητα εδώ και καιρό για οτιδήποτε άλλο εκτός από την αντιπολιτευτική του ατζέντα και την πολιτική του πρόταση.

Το κερασάκι στην τούρτα

Είναι δε χαρακτηριστικά τα όσα συμβαίνουν μόνο την τελευταία εβδομάδα: Οι εσωκομματικές κόντρες αναζωπυρώθηκαν με επίκεντρο την παλιά κόντρα Τσίπρα και Σκουρλέτη για το αν ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αριστερό ή κεντροαριστερό κόμμα, η υπόθεση Παπαδημούλη έφερε αμηχανία στο ΣΥΡΙΖΑ και ανέδειξε και άλλες εσωτερικές έριδες μέσα στην ευρωκοινοβουλευτική ομάδα του κόμματος και το κερασάκι στην τούρτα ήρθε με τις εσωκομματικές διαφωνίες που αναδεικνύονται για το περιεχόμενο και το στίγμα του σποτ για την κρατική χρηματοδότηση στα ΜΜΕ στο πλαίσιο της καμπάνιας για τον κοροναϊό.

Ο ίδιος ο Πάνος Σκουρλέτης προσπάθησε να τα μαζέψει και στην επιστολή του προς την ΕΣΗΕΑ επισήμαινε μάλλον σε απολογητικό ύφος ότι «σε καμία περίπτωση δεν είχαμε την πρόθεση να προσβάλλουμε το δημοσιογραφικό κόσμο με το συγκεκριμένο video. Αντιθέτως, θεωρούμε ότι η πλειοψηφία των δημοσιογράφων είναι αδύνατο να ταυτιστεί με ό,τι αντιπροσωπεύει η μορφή που πρωταγωνιστεί σε αυτό. Το κύριο πολιτικό θέμα ήταν και είναι η διάθεση δημόσιου χρήματος σε ΜΜΕ με αδιαφανείς όρους».

Ατυχή παρουσίαση

Η γραμματέας της ΚΟ του ΣΥΡΙΖΑ πήρε διακριτικές αποστάσεις από το σποτ που προκάλεσε αλγεινές εντυπώσεις. Μιλώντας στο «MEGA Σαββατοκύριακο», η Όλγα Γεροβασίλη έκανε λόγο «για σατιρικό σποτ που είχε ατυχή παρουσίαση».

«Δεν είναι όλοι οι δημοσιογράφοι ίδιοι. Δεν είπαμε να μη στηριχθούν τα ΜΜΕ, αλλά αυτό να γίνει με διαφανείς αντικειμενικές διαδικασίες, που να σχετίζονται με την επισκεψιμότητα και τον αριθμό εργαζομένων κάθε μέσου. Κυβέρνηση και Πέτσας δεν μας απάντησαν για τις χρηματοδοτήσεις των μέσων ενημέρωσης. Αντίπαλός μας δεν είναι κανένας δημοσιογράφος. Κάθε δημοσιογράφος οφείλει να κάνει τη δουλειά του» πρόσθεσε χαρακτηριστικά για το θέμα.

Σύμφωνα με την κ. Γεροβασίλη, η κυβέρνηση είναι στριμωγμένη λόγω «αδιαφανούς διαχείρισης των οικονομικών. Υπήρξαν απευθείας αναθέσεις υπουργείων. Έγιναν όργια με αφορμή τον κοροναϊό. Γι’ αυτό προβαίνει σε αντιπερισπασμούς».

Εκνευρισμός

Επί της ουσίας στο εσωτερικό του ΣΥΡΙΖΑ ακόμη ψάχνονται για το τι φταίει για την περσινή εκλογική ήττα και δεν μπορούν να ομονοήσουν στο τι πρέπει να αλλάξει προκειμένου να ξαναμπούν σε τροχιά εξουσίας.

Ο χειρισμός του ΣΥΡΙΖΑ στην υπόθεση με την διαφημιστική καμπάνια για τον κοροναϊό που κατάφερε να διχάσει ακόμα και το εσωτερικό της αξιωματικής αντιπολίτευσης βγάζει τον εκνευρισμό της Κουμουνδούρου για το γεγονός ότι ένα χρόνο ο ΣΥΡΙΖΑ δεν μπορεί να ανακάμψει πολιτικά.

Δεν είναι τυχαίο ότι το θέμα της αντιμετώπισης του ΣΥΡΙΖΑ από τα ΜΜΕ είναι κεντρικό κατά καιρούς στην προβληματική των στελεχών της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

Μακρύς ο δρόμος

Στην πραγματικότητα αν κάποιος θέλει να διαβάσει σωστά τα όσα εκτυλίσσονται σήμερα στο ΣΥΡΙΖΑ θα πρέπει να ανατρέξει στην περίοδο της καραντίνας και των εσωκομματικών προστριβών όταν ο ίδιος ο Αλέξης Τσίπρας δεχόταν πυρά ότι ήταν υπερβολικά του δέοντος συναινετικός και ήπιος στις αντιδράσεις του για την κυβερνητική πολιτική.

Τελικά όπως διαφαίνεται ο δρόμος προς το συνέδριο του ΣΥΡΙΖΑ και το μετασχηματισμό του θα είναι μακρύς και τα επεισόδια πολλά, καθώς ελλείψει αφηγήματος και σχεδίου για το μέλλον, η έξοδος από το φαύλο κύκλο της εσωστρέφειας είναι δύσκολη.