To μοντέλο που καθιέρωσε την κατηγορία των B-SUV επέστρεψε και πρόκειται να προστεθεί στην εγχώρια γκάμα της Nissan από τα τέλη του 2019, όντας αρχικά διαθέσιμο με τρικύλινδρο κινητήρα βενζίνης 1,0 λίτρου απόδοση 117 ίππους  και τη δυνατότητα επιλογής ανάμεσα σε μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων και επτά σχέσεων διπλού συμπλέκτη.

Στην πρώτη περίπτωση της έκδοσης με το μηχανικό κιβώτιο, η αρχική τιμή διαμορφώνεται σε 17.900 ευρώ στο βασικό επίπεδο εξοπλισμού Energy από τα συνολικά πέντε (Energy, Acenta, N-Connecta, N Design, Techna) στα οποία θα είναι διαθέσιμο το ιαπωνικό crossover   ενώ για όσους επιλέξουν το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, αφετηρία αποτελούν τα 20.900 ευρώ (Acenta).

Αξίζει να σημειωθεί ότι στις αυτόματες εκδόσεις, το Juke επωφελείται και από σύστημα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης, τρία τον αριθμό (Eco, Standard, Sport) τα οποία, δίνουν τη δυνατότητα στον οδηγό να διαφοροποιήσει μια σειρά παραμέτρων αναλόγως τις συνθήκες και τις απαιτήσεις του.

Ανεξαρτήτως των προσφάτως ανακοινωθέντων σε σχέση με τις τιμές του στην ελληνική αγορά, άξιο υπενθύμισης είναι το γεγονός ότι η νέα, δεύτερη κατά σειρά γενιά του εξαιρετικά δημοφιλούς ιαπωνικού crossover, έχει αυξήσει τις εξωτερικές του διαστάσεις του όσο και το μεταξόνιό του (+10,5) εκατοστά, προσφέροντας μεγαλύτερη ευρυχωρία στο εσωτερικό ο οποίος «αφιερώνεται» στους επιβάτες του πίσω καθίσματος και κυρίως, αυξάνει σημαντικά τον όγκο του πορτ μπαγκάζ ο οποίος διαμορφώνεται σε 422 λίτρα.

Εκτός επίσης από τον παραπάνω, νέας τεχνολογίας και αποδοτικό turbo κινητήρα με ισχύ 117 ίππων και 200 Nm ροπής ο οποίος σύμφωνα με τις συστάσεις, εγγυάται στο Juke τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε 10,4 δευτερόλεπτα στις εκδόσεις με το μηχανικό ή σε 11,1 δ.λ. στις εκδόσεις με το κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, νέα είναι και η πλατφόρμα όπου βασίζεται το ιαπωνικό crossover που χάρη σε αυτή, είναι κατά 23 κιλά ελαφρύτερο παρά την αύξηση των διαστάσεων του, αλλά και τη σημαντική ενίσχυση τόσο του εξοπλισμού τόσο σε ποσοτικά όσο και σε ποιοτικά μεγέθη.

Αναλυτικότερα,  πέρα από την σημαντική αναβάθμιση του σχεδιασμού και της ποιότητας των υλικών του θαλάμου επιβατών, το Juke επωφελείται από οθόνη αφής οκτώ ιντσών για το σύστημα ψυχαγωγίας και ενημέρωσης η οποία, αναλόγως την έκδοση,  μπορεί να συνδυαστεί με οθόνη έως 7,0 ιντσών , ανάμεσα σε στροφόμετρο και ταχύμετρο στον πίνακα οργάνων.
Πλην της προαιρετικής αυτής επιλογής,  το infotainment  διαθέτει ως standard  λειτουργικά Apple CarPlay και το Android Auto ενώ στις τεχνολογικές προδιαγραφές του συστήματος ψυχαγωγίας και ενημέρωσης εντάσσεται προαιρετικά δυνατότητα για Wi-Fi καθώς και σύστημα πλοήγησης Tom Tom με live info για τις συνθήκες κυκλοφορίας, ενώ υπάρχει και η δυνατότητα φωνητικού ελέγχου ορισμένων λειτουργιών μέσω του Google Assistant.

Επιπλέον με την αξιοποίηση των δυνατοτήτων της εφαρμογής Nissan Connect, οι ιδιοκτήτες του θα μπορούν να έχουν πρόσβαση σε ορισμένες λειτουργίες όπως ο κλιματισμός εξ αποστάσεως μέσω του κινητού τους τηλεφώνου.

Επιπλέον, το Juke προσφέρει ένα πλήρες πακέτο τεχνολογιών ασφάλειας, όπως το σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα ανίχνευσης πεζών και ποδηλατών, η αναγνώριση σημάτων οδικής κυκλοφορίας, ενεργητικό σύστημα διατήρησης της πορείας στη λωρίδα κυκλοφορίας, σύστημα επιτήρησης και προειδοποίησης για ενδεχόμενο εμπόδιο κατά την οπισθοπορεία και σύστημα  καθώς και ενεργητικό σύστημα επαναφοράς το οποίο προειδοποιεί τον οδηγό και παρεμβαίνει σε περίπτωση που ένα άλλο όχημα βρεθεί σε τυφλό σημείο κατά την αλλαγη λωρίδας/ κατεύθυνσης.

Το τελευταίο σύστημα αποτελεί πρωτιά για την κατηγορία ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι το νέο Juke διαθέτει και δυνατότητες ημιαυτόνομης οδήγησης χάρη στη σουίτα συστημάτων ProPilot η οποία, μπορεί να ελέγξει το σύστημα διεύθυνσης, πέδησης και τον κινητήρα σε αυτοκινητοδρόμους και να ακολουθήσει την ροή της κυκλοφορίας.

Γράψτε το σχόλιο σας