Πέμπτη 25 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Ινστιτούτο Θετικής Μόδας: Το στυλ αποκτά βιώσιμο χαρακτήρα

Ινστιτούτο Θετικής Μόδας: Το στυλ αποκτά βιώσιμο χαρακτήρα

Το Ινστιτούτο Θετικής Μόδας, δημιουργείται με στόχο την προώθηση ιδεών και βέλτιστων πρακτικών του κλάδου, σε όλη τη βιομηχανία της μόδας

Το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας (BFC) αποκάλυψε τη δέσμευσή του για βιωσιμότητα της μόδας με την εκκίνηση μιας νέας πρωτοβουλίας, του Ινστιτούτου Θετικής Μόδας (IPF).

Μέσω του νέου αυτού πρότζεκτ, το οποίο ανακοινώθηκε μόλις λίγες μέρες πριν από την πρεμιέρα της φετινής Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου, το Βρετανικό Συμβούλιο Μόδας ελπίζει να θέσει πρότυπα στον κλάδο που ενθαρρύνουν τις εταιρείες να υποστηρίξουν επιχειρηματικά μοντέλα με «πράσινο» χαρακτήρα και να επιτρέψουν θετικές αλλαγές σε ολόκληρη τη βιομηχανία της μόδας.

Γνωρίζοντας το Ινστιτούτο Θετικής Μόδας

Το Ινστιτούτο Θετικής Μόδας, όπως διευκρινίζεται σε ανακοίνωση του BFC θα φέρει μαζί τεχνογνωσία και έρευνα για να βοηθήσει στη στήριξη μεμονωμένων επιχειρήσεων και οργανισμών ως προέκταση της Επιτροπής Θετικής Μόδας που ξεκίνησε το 2013.

«Το Ινστιτούτο Θετικής Μόδας θα προωθεί ιδέες και βέλτιστες πρακτικές του κλάδου σε όλη τη βιομηχανία της μόδας», υπογραμμίζεται στην σχετική ανακοίνωση, στην οποία αναφέρεται επίσης ότι:

«Το Ινστιτούτο Θετικής Μόδας θα επιταχύνει την πρόοδο που σημειώθηκε σε όλους τους τομείς της βιωσιμότητας, ώστε να έχει αντίκτυπο και διάρκεια, δημιουργώντας εκπαιδευτικά προγράμματα και εκστρατείες που απευθύνονται τόσο στη βιομηχανία όσο και στο κοινό. Ο στόχος είναι να επιταχυνθεί η αλλαγή».

Η Εβδομάδα Μόδας του Λονδίνου ξεκίνησε την Παρασκευή 13 Σεπτεμβρίου, με φόντο τις κλιμακούμενες ανησυχίες λόγω Brexit,  παίρνοντας σκυτάλη από την Εβδομάδα Μόδας της Νέας Υόρκης.

View this post on Instagram

“The UK’s reputation for being global, open and forward-thinking was synonymous with its fashion industry, a valuable reputation we have fought hard to retain,” says the British Fashion Council’s Chief Executive, Caroline Rush, in a new op-ed on BoF. For the past three years, the BFC has worked with civil servants and the wider industry to spell out the challenges that will come from #Brexit and make the case for a focus on the fashion industry in any deal negotiation, with an understanding of the potential unintended negative consequences of prioritising other sectors’ needs in trade talks. But as ministers change, what the #BFC asks of Government remains the same: that the UK’s fashion and textile industries — which, at last count, contributed £32 billion to the British economy and employed 890,000 people — have access to talent, finance and competitive trade agreements that will enable them to thrive and play a part in the country’s narrative by being at the forefront of creativity, innovation and business. As we go into #LondonFashionWeek, the October 31 deadline is on the minds of all British fashion businesses, especially as collections sold this September will be delivered to stores post-end of October. Among the key concerns are: the forecast impact of a WTO deal, the preparation for goods in transit over that period and, of course, the import of fabrics and goods, as the delivery cycle in fashion stops for no-one. Indeed, over the five days of #LFW, there will be much debate and speculation around what is next for the UK. “It will also be poignant for many that this could be London’s last Fashion Week within the EU, highlighting the freedoms that have been enjoyed and the uncertainty the future holds,” adds Rush. “Beyond politics, we hope that visitors will remain as inspired as we are open to collaborate and trade with all markets, especially the EU.” Read the full op-ed on businessoffashion.com. [Link in bio]

A post shared by The Business of Fashion (@bof) on

Δείτε ακόμη – 9χρονο ΑμεΑ κατακτά τις πασαρέλες της Νέας Υόρκης

Αφιερωμένη στην πριγκίπισσα Νταϊάνα επίδειξη στην Εβδομάδα Μόδας Νέας Υόρκης

Sports in

Άσχημα μαντάτα για τον Αντετοκούνμπο

Αμφίβολος και για τις επόμενες αναμετρήσεις κόντρα στους Ιντιάνα Πέισερς, παραμένει ο ηγέτης των Μιλγουόκι Μπακς, Γιάννης Αντετοκούνμπο.

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Πέμπτη 25 Απριλίου 2024