Με «φόρα» 1.005 ίππων η ηλεκτρική επιστροφή της Hispano Suiza στη Γενεύη
Η ισπανική φίρμα η οποία αξιώνει την επιστροφή των διακριτικών Hispano Suiza στο σήμερα δημοσιοποιεί λίγα ακόμα στοιχεία για το ηλεκτρικό της GT, Carmen, το οποίο θα παρουσιάσει στην προσεχή έκθεση της Γενεύης, με την προοπτική κατασκευής του από το 2020 σε μόλις 19 αντίτυπα.
Spotlight
-
Η Μασσαλία είναι πάντα μια υπέροχη ιδέα – Μερικά ψαγμένα πράγματα για να κάνετε εκεί
-
Κτηνωδία στη Θεσσαλονίκη - Άντρας πυροβόλησε και σκότωσε σκύλο επειδή ήταν «επιθετικός»
-
Γιατί οι Ιάπωνες μπλοκάρουν τη θέα του όρους Φούτζι στους τουρίστες;
-
Οργή μετά την ανατροπή της καταδίκης του Γουαϊνστάιν - «Έτσι είναι να είσαι γυναίκα στην Αμερική...»
Η φετινή διεθνής έκθεση αυτοκινήτου που ανοίγει αυλαία στη Γενεύη στις 5 Μαρτίου και παραδοσιακή «αγαπημένη» των εταιρειών κατασκευής supercars, θα φιλοξενήσει, από μια νομική παραδοξότητα, δύο supercars δείγματα από διαφορετικές εταιρείες που φιλοδοξούν να επαναφέρουν στο επίκεντρο, τα θρυλικά διακριτικά Hispano Suiza.
To πρώτο εμφανίστηκε πριν λίγες ημέρες, υιοθετώντας την ονομασία Maguari HS1 GTC, όντας δημιούργημα της γερμανικής Hispano Suiza Automobilmanufaktur AG η οποία αξιώνει δικαιώματα χρήσης στα ιστορικά διακριτικά της ισπανικής φίρμας.
Το δεύτερο, ισπανικής κατασκευής, δημιούργημα της Hispano Suiza Cars, η οποία ανήκει στον εξίσου ισπανικό όμιλο Peralada «ακούει» στην ονομασία Carmen Electric και επί του παρόντος περιορίζεται στην τμηματική αποκάλυψη των ομολογουμένως εκκεντρικών χαρακτηριστικών του.
Όπως και να έχει με τις νομικές διαδικασίες για την χρήση ονομάτων που δημιούργησαν αυτή την παράξενη συνύπαρξη στην ίδια έκθεση και σε ό,τι αφορά το δεύτερο, σύμφωνα με τις νεότερες αποκαλύψεις, θα αξιοποιήσει το συνδυασμό δύο ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία υπόσχονται συνδυαστική ισχύ 1.005 ίππων, μέγεθος το οποίο θα εγγυάται επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από τρία δευτερόλεπτα και μέγιστη ταχύτητα 250 χλμ.
Σύμφωνα με τις προηγούμενες συστάσεις της ισπανικής φίρμας το Carmen Electric το οποίο ανήκει στην κατηγορία διθέσιων GT, αξιοποιεί ένα monocoque ανθρακονημάτινο πλαίσιο το οποίο περιορίζει το συνολικό του βάρος σε 1.690 κιλά.
Την τροφοδοσία του διδύμου των ηλεκτρικών μοτέρ, αναλαμβάνουν μπαταρίες ιόντων λιθίου με απόδοση 80 kWh οι οποίες φιλοξενούνται σε επίσης ανθρακονημάτινο περίβλημα ενώ έχει προβλεφθεί η τοποθέτηση μεγαλύτερης απόδοσης μπαταριών 105 kWh, μια επιλογή την οποία οι δυνητικοί αγοραστές του Carmen Electric αναμένεται να αποκτήσουν ήδη από τις αρχές του 2020.
Σύμφωνα με τις συστάσεις, η αυτονομία που προσφέρει η ήδη υφιστάμενη μπαταρία των 80 kWh διαμορφώνεται σε 400+ χλμ. μέγεθος που αυτονόητα πρόκειται να αυξηθεί στην έκδοση με την μεγαλύτερη μπαταρία.
Πέρα από τις τεχνικές προδιαγραφές του ηλεκτρικού GT το οποίο φιλοδοξεί να αποτελέσει υπόδειγμα για μια νέα γενιά υπερπολυτελών ηλεκτρικών Grand Tourer, αξίζει να σημειωθεί ότι πηγή έμπνευσης για το σχεδιασμό του αποτελεί η one-off Hispano Suiza Η6C Dubbonet Xenia, ενώ οι σύγχρονες μέθοδοι εξέλιξης, έχουν εξασφαλίσει στην πληθωρική σιλουέτα του αεροδυναμικό συντελεστή 0.325.
Σε ό,τι αφορά την περαιτέρω διαδρομή του, η Hispano Suiza Cars έχει ανακοινώσει ότι σκοπεύει να ξεκινήσει δοκιμές εξέλιξης σε πραγματικές συνθήκες από τα μέσα της χρονιάς με την προοπτική, τα πρώτα αντίτυπα να παραδοθούν στους ιδιοκτήτες του τον Ιούνιο του 2020.
Όσο για το τίμημα που θα κληθούν να καταβάλλουν ανέρχεται σε 1,5 εκατομμύριο ευρώ χωρίς τους φόρους για κάθε ένα από τα συνολικά 19 αντίτυπα στα οποία θα περιοριστεί η παραγωγή.
Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις