Το πρώτο ηλεκτρικό μοντέλο της Porsche κάνει ένα ακόμα πέρασμα από το κλείστρο του φωτογραφικού φακού καθώς συνεχίζει τις δοκιμές εξέλιξης στον ευρωπαϊκό βορρά, με απώτερο σκοπό, αν και ηλεκτροκίνητη, να μην διαφέρει σε επιδόσεις και αίσθηση από οποιοδήποτε μοντέλο της φίρμας, -όπως έχουν επανειλημμένως δηλώσει στελέχη της Porsche.
Το μοντέλο που σύντομα θα περάσει στην ιστορία ως η πρώτη ηλεκτροκίνητη Porsche, εντοπίστηκε από το φωτογραφικό φακό σε χαρακτηριστικά σουηδικό φόντο, να φορτίζει τις μπαταρίες του, στα διαλείμματα των δοκιμών υψηλής ταχύτητας στις οποίες υποβάλλεται όπως μας πληροφορεί το αυτοκόλλητο που βρίσκεται στο μπροστινό τμήμα.
Ανεξαρτήτως των λεπτομερειών της νέας του εμφάνισής, και σε ό,τι αφορά την αθέατη και πιο σημαντική πλευρά του, υπενθυμίζεται ότι η Taycan θα εφοδιάζεται με ένα δίδυμο ηλεκτρικών μοτέρ τα οποία θα της εξασφαλίζουν συνδυαστική ισχύ 600 ίππων.
Σύμφωνα με τις επίσημες συστάσεις, συνδυαστικά και με τις υπόλοιπες προδιαγραφές της, αυτό θα της εξασφαλίζει τη δυνατότητα επιτάχυνσης από 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 3,5 δευτερόλεπτα ενώ η μέγιστη ταχύτητά της θα διαμορφωθεί σε 200 χλμ./ώρα.
Την τροφοδοσία των δύο ηλεκτροκινητήρων θα αναλάβουν συστοιχίες ιόντων λιθίου με απόδοση 95 kWh οι οποίες αναμένεται να εξασφαλίζουν στο γερμανικό μοντέλο αυτονομία που θα ξεπερνά τα 530 χλμ.
Παράλληλα, σύμφωνα με τις συστάσεις η Taycan θα συνοδεύεται και από σύστημα υπερταχείας φόρτισης το οποίο, όσοι το επιλέξουν, θα μπορούν να αναπληρώσουν έως και το 80% της ενέργειας των μπαταριών σε μόλις 15 λεπτά.
Σε ό,τι αφορά το χρονοδιάγραμμα άφιξης της Taycan, πρόσφατες πληροφορίες, κάνουν λόγο για μια μικρή καθυστέρηση, καθώς η Porsche επιχειρεί να περιορίσει το κόστος του αυτοκινήτου. Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με την μέχρι τώρα επίσημη θέση της Porsche η παρουσίαση της Taycan θα πραγματοποιηθεί πριν την εκπνοή του 2019.