H ιταλική φίρμα έχει γνωστοποιήσει από καιρό την πρόθεσή της να προσθέσει στην τεχνολογική εξίσωση των πανίσχυρων κινητήρων της την υβριδική τεχνολογία, αρχής γενομένης από μια αντίστοιχη έκδοση του Urus η οποία αναμένεται στα τέλη του 2019.

Ωστόσο, το Urus δεν θα αποτελέσει για καιρό την μοναδική υβριδική πρόταση στην γκάμα της Lamborghini καθώς όπως αποκάλυψε ο επικεφαλής της φίρμας της Μπολόνια, Stefano Domenicalli, στο περιθώριο του φεστιβάλ ταχύτητας του Goodwood, υβριδικό ή επί το ακριβέστερο plug-in υβριδικό προοιωνίζεται τόσο το μέλλον του μοντέλου που θα αντικαταστήσει την Aventador όσο και αυτού που θα αντικαταστήσει την Huracan.

Όπως χαρακτηριστικά επεσήμανε ο ίδιος ο εξυβριδισμός της γκάμας αποτελεί ειλημμένη απόφαση ενώ σε ό,τι αφορά τα plug-in υβριδικά σύνολα που θα αναλάβουν να εξοπλίσουν τα δύο μοντέλα, στην περίπτωση της “νέας” Aventador θα αξιοποιηθεί ως βάση ένας V12 συνεργαζόμενος με ηλεκτρικό μοτέρ και μπαταρίες, ενώ σε αυτήν της Huracan το ρόλο του κινητήρα εσωτερικής καύσης θα αναλάβει ένας V10.

Φυσικά, όπως φρόντισε να επισημάνει ο Stefano Domenicalli, η παρουσία του υβριδικού συνόλου κάθε άλλο παρά ανασταλτική επίδραση θα έχει στις επιδόσεις που είναι συνώνυμες με την ιταλική φίρμα.

Σε ό,τι αφορά τον χρόνο υλοποίησης των παραπάνω σχεδίων, σύμφωνα με τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία, η διάδοχος της Aventador αναμένεται να κάνει την εμφάνισή της στις αρχές της επόμενης δεκαετίας.

Μέχρι τότε ωστόσο η Aventador θα φροντίσει να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον, με φόντο και την έλευση της έκδοσης Superveloce Jota η οποία σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουν γίνει γνωστές θα στοχεύσει σε ένα νέο ρεκόρ για αυτοκίνητο παραγωγής στο Nurburgring.

Σε ό,τι αφορά την πρώτη Lamborghini η οποία θα μετέλθει υβριδική ισχύ, το Urus, το οποίο αναμένεται να κάνει την εμφάνισή του στα τέλη του 2019, πρόκειται να αξιοποιήσει μια αναβαθμισμένη εκδοχή του συνόλου της Porsche Panamera Turbo S E Hybrid συνδυάζοντας έναν V8 4,0 λίτρων με ηλεκτρικό μοτέρ.

Για την ιστορία η ισχύς του συνόλου στην περίπτωση της τετράθυρης coupe Porsche διαμορφώνεται σε 680 ίππους μέγεθος που κάθε άλλο παρά θα πρέπει να θεωρείται απίθανο ότι θα βελτιώσει η plug-in υβριδική έκδοση του Urus.

Γράψτε το σχόλιο σας