Audi A6 Allroad Quattro 2020: Περιπετειώδης πρακτικότητα
Μετά την πρόσφατη αποκάλυψη του A6 Avant, η Audi προχωρά στο επόμενο πιο περιπετειώδες «κεφάλαιο» της γκάμας της νέας γενιάς του μοντέλου με τα διακριτικά Allroad το οποίο θα μπορούσε να λειτουργήσει ως ένα πρακτικό αντίδοτο στη λαίλαπα των SUV.
Φωτογραφίες: AUTOMEDIA
Μια προσεκτική παρατήρηση στα καμουφλαρισμένα τμήματα του αμαξώματος του μοντέλου που ανήκει αδιάψευστα στην γκάμα της νέας γενιάς του A6, προδίδει την μια σειρά χαρακτηριστικών όπως τα προστατευτικά πλαστικά στους θόλους και περιμετρικά του αμαξώματος που ταυτοποιεί το συγκεκριμένο δοκιμαστικό πρωτότυπο ως τυπικό εκπρόσωπο του Allroad είδους.
Την εξίσωση της πιο περιπετειώδους off-road έκδοσης της γκάμας του κομψού Α6 Avant αναμένεται να συμπληρώσουν η αυξημένη απόσταση από το έδαφος χάρη σε μια ανάλογη τροποποίηση της ανάρτησης, Quattro ενώ σε επίπεδο εμφάνισης θα το Allroad θα επωφεληθεί επίσης από προστατευτικές ποδιές κάτω από το αμάξωμα, ράγες οροφής και μια σειρά στοχευμένων σχεδιαστικών παρεμβάσεων που θα φροντίσουν να καθιστούν ορατή με την πρώτη ματιά, τη διαφορετικότητά του.
Πλην των χαρακτηριστικών που το κατατάσσουν στη νεοσύστατη σχετικά κατηγορία των premium wagon με βλέψεις πέρα από την άσφαλτο, το A6 Allroad αναμένεται να διατηρήσει στο ακέραιο τις αδιαμφισβήτητες προδιαγραφές πρακτικότητας του A6 Avant όπου και βασίζεται.
Αυτές μεταφράζονται σε χώρο αποσκευών που ξεκινά από τα 565 λίτρα και μπορεί να φτάσει έως και τα 1.680 λίτρα με την αναδίπλωση της πίσω σειράς καθισμάτων.
Σε επίπεδο κινητήρων, όπως και στην περίπτωση του προσφάτως αποκαλυφθέντος A6 Avant, όλα τα σύνολα συνδυάζονται με το επικουρικό ήπιο υβριδικό σύστημα των 48 V το οποίο περιορίζει τις τιμές κατανάλωσης καυσίμου και εκπομπών ρύπων, ενώ κοινός παρονομαστής αποτελούν τα αυτόματα κιβώτια επτά ή οκτώ σχέσεων και το σύστημα τετρακίνησης Quattro.
Φυσικά, από την έκδοση Allroad δεν θα λείψει τίποτα από το γενναιόδωρο τεχνολογικό εξοπλισμό της νέας γενιάς του Α6 όπου εκτός από το Virtual Cockpit και τo infotainment με οθόνη από 8,6 έως 10,1 ίντσες περιλαμβάνει και μια δέσμη συστημάτων άνεσης ασφάλειας και υποβοήθησης που βασίζουν τη λειτουργία τους σε μια σειρά αισθητήρων, καμερών, και σαρωτών laser υποσχόμενα να κάνουν σαφώς ευκολότερη τη ζωή του οδηγού.
- Φοινικούντα: «Φάνηκε ότι έστησαν την κομπίνα για τα περιουσιακά» λέει μάρτυρας για το διπλό φονικό
- Φοινικούντα: «Μίλαγα με τον αδελφό μου & έμαθα από τα σάιτ ότι τον δολοφόνησαν» λέει ο αδερφός του επιστάτη
- Αναγκαιότητα και όχι πολυτέλεια για τις ΜμΕ η Τεχνητή Νοημοσύνη
- Ουκρανία: Λάρι Φινκ και Τζάρεντ Κούσνερ κυρίαρχοι στο παιχνίδι της ανοικοδόμησης
- Google: Απευθείας ηχητική μετάφραση στα ακουστικά ήχου με τη βοήθεια της AI
- Αποκαλύψεις από τον Ρούνεϊ: «Δέχτηκα θανατικές απειλές όταν πήγα από την Έβερτον στη Γιουνάιτεντ»

