Από και για την Κίνα το δεύτερο ηλεκτρικό μοντέλο της ΜΙΝΙ
Η βρετανική φίρμα προετοιμάζει τη δεύτερη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρότασή της η οποία όμως θα κατασκευάζεται στην Κίνα και θα περιοριστεί στην τοπική αγορά.
Όπως έχει ήδη ανακοινώσει η ΜΙΝΙ, το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της θα διατεθεί από το 2019 έχοντας ως αφετηρία το αντίστοιχο πρωτότυπο MINI E που η βρετανική φίρμα παρουσίασε στην έκθεση της Φρανκφούρτης το 2017.
Ήδη ωστόσο, η βρετανική φίρμα φέρεται, σύμφωνα με ασφαλείς πληροφορίες, να προετοιμάζει την δεύτερη αμιγώς ηλεκτρική της πρόταση η οποία όμως θα κατασκευαστεί από και για την Κίνα.
Αναλυτικότερα, η δεύτερη αμιγώς ηλεκτροκίνητη πρόταση της ΜΙΝΙ θα κατασκευάζεται σε κοινοπραξία της BMW με την Great Wall Motors και θα διατεθεί αποκλειστικά στην κινεζική αγορά.
Αιτία της συγκεκριμένης επιλογής αποτελεί, αφενός το γεγονός ότι η Κίνα αποτελεί πλέον την μεγαλύτερη αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, αλλά κυρίως η αυστηρή νομοθεσία η οποία προϋποθέτει την κατασκευή ορισμένων μερών των ηλεκτρικών οχημάτων όπως οι μπαταρίες σε κινεζικό έδαφος προκειμένου αυτά να μπορούν να διατεθούν σε τοπικό έδαφος.
Αν και προς το παρόν, η ΜΙΝΙ κρατά κλειστά τα χαρτιά της σε ό,τι αφορά τον χαρακτήρα του μοντέλου που θα αποτελέσει το δεύτερο αμιγώς ηλεκτροκίνητο ευρείας παραγωγής της φίρμας, σύμφωνα με πληροφορίες θα πρόκειται για ένα ριζικά διαφορετικό μοντέλο σε σχέση με το τρίθυρο hatchback ΜΙΝΙ Ε.
Όπως και να έχει, αξίζει να σημειωθεί ότι η Κίνα είναι η τέταρτη μεγαλύτερη αγορά για την ΜΙΝΙ η οποία κατά τη διάρκεια του 2017 διέθεσε 35.000 οχήματα στην τοπική αγορά.
- Νίκολιτς: «Ξέρω ότι η νίκη αυτή είναι σημαντική για την ΑΕΚ – Κυριαρχήσαμε»
- Warner Bros: Η πολιτική θα μπορούσε να καθορίσει τη μάχη Netflix εναντίον Paramount
- Ουκρανία: Το «γαϊτανάκι» συνεχίζεται – Τι προβλέπει το αναθεωρημένο σχέδιο Τραμπ
- Τι να προσέχετε για να μην πέσετε θύμα απατεώνων στο διαδίκτυο – Οι οδηγίες της αστυνομίας
- Λουτσέσκου: «Παλέψαμε και σηκωθήκαμε ξανά – Πολύ σημαντικός ο βαθμός»
- Ευρωπαϊκή Επιτροπή: Επίκειται ανατροπή της απαγόρευσης κινητήρων εσωτερικής καύσης
