Παρασκευή 26 Απριλίου 2024
weather-icon 21o
Μα καλά; Λεφτά δε θέλετε;

Μα καλά; Λεφτά δε θέλετε;

Έκανα υπομονή μερικές ημέρες σκεπτόμενος ότι δεν μπορεί λεφτά θέλουνε γιατί να μην γίνει και φέτος; Και όμως δεν έγινε και αυτό δείχνει το πως αντιλαμβάνονται ορισμένοι την οικονομία των πολιτών και κατ΄ επέκταση της χώρας. Αναφέρομαι στο γεγονός ότι κάθε χρόνο, πριν το Πάσχα, το Υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνει έστω αυτή την κουτσουρεμένη ρύθμιση να […]

Έκανα υπομονή μερικές ημέρες σκεπτόμενος ότι δεν μπορεί λεφτά θέλουνε γιατί να μην γίνει και φέτος; Και όμως δεν έγινε και αυτό δείχνει το πως αντιλαμβάνονται ορισμένοι την οικονομία των πολιτών και κατ΄ επέκταση της χώρας.
Αναφέρομαι στο γεγονός ότι κάθε χρόνο, πριν το Πάσχα, το Υπουργείο Οικονομικών ανακοινώνει έστω αυτή την κουτσουρεμένη ρύθμιση να μπορούν οι χιλιάδες ιδιοκτήτες ΙΧ που έχουν καταθέσει πινακίδες – όχι από καπρίτσιο ούτε γιατί θέλουν να βλέπουν το αυτοκίνητό τους μόνιμα παρκαρισμένο αλλά από οικονομική αδυναμία – να πάρουν έστω για ένα μήνα ή και για περισσότερο τις πινακίδες, να το βγάλουν από την ακινησία και να πληρώσουν μέρος έστω των τελών κυκλοφορίας.

Όμως ο Χριστός Ανέστη αλλά στο Υπ. Οικονομικών ακόμη περιμένουν το Άγιο Φως ή καλύτερα την «επιφοίτηση του Αγίου Πνεύματος» για να αντιληφθούν ότι βρίσκονται σε αυτές τις θέσεις όχι μόνο για επιβάλουν χαράτσια, μειώσεις αφορολογήτου και έκτακτες εισφορές που γίνονται μόνιμες στη συνέχεια, αλλά πρωτίστως για να υπηρετούν και να διευκολύνουν τους πολίτες, ώστε να μπορούν στη συνέχεια οι τελευταίοι να εκπληρώνουν τις υποχρεώσεις τους στο πλαίσιο του εφικτού φυσικά.
Τα στοιχεία που σας παραθέτω μου δόθηκαν και είναι όντως συγκλονιστικά:

Στην Ελλάδα βρίσκονται σε κίνηση 6,4 εκατ. οχήματα και σε ακινησία 1,49 εκατομμύρια! Ναι καλά διαβάσατε.

Ένα εκατομμύριο τετρακόσιες χιλιάδες οχήματα βρίσκονται σε ακινησία. Το 1/3 από αυτά να ξανα-έβγαιναν στην κυκλοφορία και τα έσοδα του κράτους θα αυξάνονταν και νέοι φόροι ίσως δεν θα χρειάζονταν να επιβληθούν.
Για να μη μιλήσουμε για τον τζίρο που θα ακολουθήσει στα συνεργεία αυτοκινήτων, στα διόδια, στα καύσιμα, στα ασφάλιστρα και σε όλα όσα συνδέονται άμεσα ή έμμεσα με το αυτοκίνητο.
Και όσοι σπεύσουν να πουν ότι κάποιοι που αγόρασαν τα προηγούμενα χρόνια μεγάλου κυβισμού ΙΧ χωρίς να το σηκώνει στην πραγματικότητά το «πορτοφόλι» καλά να πάθουν, αυτοί ήταν που πλήρωναν δυσθεώρητα τέλη κυκλοφορίας και κατανάλωναν καύσιμα ώστε να γεμίζουν τα δημόσια ταμεία.
Φέρτε λοιπόν τώρα τη ρύθμιση για τέλη κυκλοφορίας με το μήνα για να δείξετε ότι και λεφτά θέλετε και τους πολίτες σκέπτεστε όπως οφείλετε.

Sports in

Μπακς: Παραμένει εκτός ο Γιάννης Αντετοκούνμπο, χάνει και το Game 3 με τους Πέισερς

Χωρίς τον Γιάννη Αντετοκούνμπο θα αγωνιστούν οι Μπακς κόντρα στους Πέισερς, στο τρίτο ματς της σειράς των Play-offs, όπως ανακοίνωσαν επίσημα τα «Ελάφια»

Ακολουθήστε το in.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις

in.gr | Ταυτότητα

Διαχειριστής - Διευθυντής: Λευτέρης Θ. Χαραλαμπόπουλος

Διευθύντρια Σύνταξης: Αργυρώ Τσατσούλη

Ιδιοκτησία - Δικαιούχος domain name: ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ ΜΜΕ Α.Ε.

Νόμιμος Εκπρόσωπος: Ιωάννης Βρέντζος

Έδρα - Γραφεία: Λεωφόρος Συγγρού αρ 340, Καλλιθέα, ΤΚ 17673

ΑΦΜ: 800745939, ΔΟΥ: ΦΑΕ ΠΕΙΡΑΙΑ

Ηλεκτρονική διεύθυνση Επικοινωνίας: in@alteregomedia.org, Τηλ. Επικοινωνίας: 2107547007

ΜΗΤ Αριθμός Πιστοποίησης Μ.Η.Τ.232442

Παρασκευή 26 Απριλίου 2024