Πολύ πριν περάσει στη γραμμή παραγωγής, η ηλεκτροκίνητη Mission E δημιουργεί έναν ευχάριστο πονοκέφαλο στους ανθρώπους της Porsche.

Και αυτό γιατί ο τετραθέσιο sportscar της γερμανικής αυτοκινητοβιομηχανίας με τις πολλά υποσχόμενες προδιαγραφές έχει ήδη συγκεντρώσει την προσοχή πολλών υποψήφιων αγοραστών.

Αναλυτικότερα, η Porsche προσανατολίζεται στο να αυξήσει την ετήσια παραγωγή του αυτοκινήτου πάνω από τα επίπεδα των 20.000 μονάδων ώστε να καλύψει τη ζήτηση για την πρώτη ηλεκτροκίνητη πρόταση της ιστορίας της.

Συνολικά, η επένδυση για την εξέλιξη και την παραγωγή των νέων ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών προτάσεων της φίρμας πρόκειται να ξεπεράσει τα έξι δισεκατομμύρια ευρώ.

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα της Porsche σημειώνουν ήδη αξιοσημείωτες επιδόσεις, με πιο χαρακτηριστικό το παράδειγμα της Panamera, τις οποίας το 60% των πωλήσεων επί ευρωπαϊκού εδάφους αντιστοιχεί σε υβριδικές εκδόσεις.

Επιστρέφοντας στη Mission E, σύμφωνα με τον επικεφαλής παραγωγής της Porsche, Α. Reimold, για την εξέλιξη-παραγωγή τoυ ηλεκτροκίνητου sportscar πρόκειται να αξιοποιηθεί μια συγγενική με άλλα μοντέλα του VW Group πλατφόρμα, γεγονός που έχει συμβεί στο παρελθόν τόσο στην περίπτωση της Cayenne όσο και της Macan.

auto.in.gr