Η Γερμανία ανακοίνωσε πέρυσι ένα ιδιαίτερο φιλόδοξο σχέδιο για τη διάδοση των φιλικότερων προς το περιβάλλον οχημάτων με εναλλακτικές τεχνολογίες, στο πλαίσιο του οποίου η αγορά ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών αυτοκινήτων θα επιδοτούνταν με 4.000 και 3.000 ευρώ αντίστοιχα.

Σύμφωνα επίσης με τις προβλέψεις του παραπάνω προγράμματος κρατικών επιδοτήσεων το οποίο χρηματοδοτήθηκε εν μέρει –και- από τη γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία οριοθετήθηκε ένα πλαφόν τιμής για τα αυτοκίνητα που θα είναι υποψήφια για την επιδότηση προκειμένου να «εξαιρεθούν» τα premium μοντέλα που βρίσκονται στην κορυφή της πυραμίδας.

Με αυτό ακριβώς το επιχείρημα, το ηλεκτρικό Tesla Model S εξαιρέθηκε από τις λίστες των οχημάτων τα οποία δικαιούνται την κρατική επιδότηση, με τις γερμανικές κρατικές αρχές να υποστηρίζουν ότι οι πελάτες της Tesla στη Γερμανία δεν μπορούν να παραγγείλουν το αυτοκίνητο στη βασική του έκδοση με αποτέλεσμα η τιμή του να ξεπερνά τα 60.000 ευρώ όπως ορίζει το παραπάνω πλαφόν που είχε οριστεί.

Η Tesla ωστόσο, δείχνει να έχει διαφορετική άποψη εκδίδοντας την εξής ανακοίνωση: «Πρόκειται για έναν παντελώς λανθασμένο ισχυρισμό. Οποιοσδήποτε στη Γερμανία μπορεί να παραγγείλει τη βασική έκδοση του Tesla Model S και μάλιστα έχουμε ήδη παραδώσει τέτοια αυτοκίνητα σε Γερμανούς πελάτες μας».

Παράλληλα, όπως υποστήριξε η αμερικανική φίρμα το πλαφόν τιμής για την επιδότηση αρχικά είχε οριστεί από τη γερμανική κυβέρνηση κατά τέτοιο τρόπο που να εξαιρούνται τα μοντέλα της Tesla, ωστόσο στη συνέχεια έγινε κάποιου είδους συμβιβασμός «o όποίος επιτρέπει στους αγοραστές ορισμένών βασικών εκδόσεων μοντέλων της Tesla να επωφεληθούν από την επιδότηση».

auto.in.gr