Το γεγονός ότι η τέταρτη κατά σειρά γενιά της A-Class θα αποτελέσει μια από τις πληθωρικότερες στην 21 ετών ιστορία του μοντέλου, κάθε άλλο παρά μυστικό αποτελεί με δεδομένο ότι οι δοκιμές εξέλιξης βρίσκονται σε τελικό στάδιο και οι παντός είδους πληροφορίες για το νέο μοντέλο αναδύονται εξίσου πληθωρικές με κάθε ευκαιρία -επίσημη ή ανεπίσημη.

Σε αυτό το πλαίσιο, είναι γνωστό ότι η νέα A-Class, εκτός από την αισθητική αναβάθμιση κάθε πιθανής πτύχωσης και λεπτομέρειας της εξωτερικής της εμφάνισης, θα είναι κατά τι μεγαλύτερη τόσο σε μήκος όσο και σε πλάτος συνεπικουρούμενης της ριζικά αναβαθμισμένης αρχιτεκτονικής MFA2 όπου βασίζεται.

Παράλληλα θα επενδύσει σε σχεδιαστικά στοιχεία, που θα της εξασφαλίσουν ένα πιο κομψό αλλά και αθλητικό «παράστημα», όπως αφήνει να εννοηθεί η θέα λεπτομερειών που έχουν κάνει την εμφάνισή τους σε δοκιμαστικά πρωτότυπα κατά τη διαδικασία της εξέλιξης αλλά και concept cars.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα το Concept A Sedan το οποίο έχει ήδη δώσει από την φετινή έκθεση της Σαγκάης, τις πρώτες συστάσεις για την αισθητική κατεύθυνση της νέας A-Class αλλά και για την τετράθυρη έκδοση του μοντέλου που θα προστεθεί στην γκάμα επίσης από το 2018.

Εξίσου χαρακτηριστικό παράδειγμα των πολλαπλών κατευθύνσεων και προθέσεων -σχεδιαστικών και μη- της νέας A-Class, αποτέλεσε και το EQ A Concept το οποίο παρουσιάστηκε στην πρόσφατη έκθεση της Φρανκφούρτης αποτελώντας προπομπό του μοντέλου που θα αναλάβει το ρόλο της αμιγώς ηλεκτροκίνητης έκδοσης του μικρότερου μοντέλου της γκάμας της Mercedes-Benz και θα προσφέρει αυτονομία άνω των 400 χλμ.

Ανεξαρτήτως προσθηκών στην γκάμα, η έκδοση που θα προηγηθεί χρονικά αποκαλύπτοντας τις «προθέσεις» της νέας γενιάς της A-Class θα είναι η Hatchback η οποία σύμφωνα με πληροφορίες θα πραγματοποιήσει την πρεμιέρα της στην έκθεση της Γενεύης τον προσεχή Μάρτιο.

Πλην όλων των παραπάνω σχεδιαστικών και τεχνολογικών νεολογισμών η νέα A-Class, θα εφοδιάζεται με νέας τεχνολογίας κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου οι οποίοι θα προσφέρουν υψηλότερη ισχύ αλλά και αυξημένη αποδοτικότητα. Αναλυτικότερα, στην πρώτη περίπτωση, αναμένονται υπερτροφοδοτούμενα σύνολα χωρητικότητας 1,6 και 2,0 λίτρων ενώ στους diesel θα κυριαρχήσει ένα νέο δίλιτρο μοτέρ. Παράλληλα, αξίζει να σημειωθεί ότι στις διαθέσιμες εκδόσεις της A-Class θα προστεθεί και μια plug-in υβριδική έκδοση.

Επίσης, σε ό,τι αφορά τις εκδόσεις με την υπογραφή του Affalterbach, σύμφωνα με τον Tobias Moers, επικεφαλής της AMG, αυτές θα είναι δυο. Η πρώτη η οποία θα τεθεί επικεφαλής της γκάμας αναμένεται να αξιοποιήσει ένα νέο τετρακύλινδρο κινητήρα 2,0 λίτρων ο οποίος τηρώντας την παράδοση που εγκαινίασε η αντίστοιχη έκδοση της σημερινής A-Class θα προσφέρει την μεγαλύτερη ισχύ της κατηγορίας, ξεπερνώντας τους 400 ίππους.

Ωστόσο, η συγκεκριμένη δεν θα είναι η μοναδική έκδοση καθώς η AMG θα φροντίσει να λανσάρει μιας μικρότερης ισχύος έκδοση για όσους δεν αναζητούν τόσες συγκινήσεις η οποία όμως θα αξιοποιήσει τον ίδιο κινητήρα και θα διαθέτει όλο το οπλοστάσιο σπορ χαρακτηριστικών του Affalterbach, συμπεριλαμβανομένων αισθητικών, ρυθμίσεων του πλαισίου και ειδικά σχεδιασμένων για την έκδοση επιλογών.

auto.in.gr