Renault Megane RS 2018: Επίδειξη ισχύος
Σε γερμανικό έδαφος πραγματοποιήθηκε η επίσημη πρεμιέρα της κορυφαίας έκδοσης του Renault Megane που φέρει τα διακριτικά RS αλλά και τους 280 ίππους ενός υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα 1,8 λίτρων.
|
Τη Διεθνή Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης επέλεξε η Renault για την επίσημη πρεμιέρα της τρίτης κατά σειρά γενιάς του Megane RS.
To γαλλικό μικρομεσαίο hatchback, στην ισχυρότερη μέχρι σήμερα εκδοχή του, εφοδιάζεται με έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης χωρητικότητας 1,8 λίτρων, η απόδοση του οποίου φτάνει ακόμα και τους 300 ίππους στην έκδοση RS Trophy.
Με μόλις… 280 ίππους, το «πολιτικό» Megane RS προσφέρεται είτε με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων, είτε με ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη με τον ίδιο αριθμό ταχυτήτων.
Ανάμεσα στις προδιαγραφές του και πέρα από τις εμφανείς σχεδιαστικές διαφοροποιήσεις, ξεχωρίζει το σύστημα τετραδιεύθυνσης “4CONTROL”, το μηχανικό διαφορικό τύπου Torsen των εκδόσεων Cup και το σύστημα πέδησης που υπογράφει η Brembo.
Με τη σειρά του, το σύστημα MULTI–SENSE επιτρέπει στον οδηγό να επιλέξει τις επιθυμητές ρυθμίσεις ανάμεσα σε πέντε προγράμματα λειτουργίας, ενώ στην περίπτωση των εκδόσεων που εφοδιάζονται με το ημι-αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη προσφέρεται και Launch Control.
auto.in.gr
- Μπενφίκα – Σπόρτινγκ 1-1: Χωρίς νικητή το ντέρμπι της Λισαβόνας
- ΗΠΑ: Η κυβέρνηση Τραμπ θα επεκτείνει την ταξιδιωτική απαγόρευση για πολίτες πάνω από 30 χωρών
- Μάιντς – Γκλάντμπαχ 0-1: Ο Ντα Κόστα καταδίκασε την ομάδα του
- Άκρως Ζωδιακό: Τα Do’s και Don’ts στα ζώδια σήμερα [Σάββατο 06.12.2025]
- Αταμάν: «Ήμασταν χάλια, δεν αξίζαμε τη νίκη»
- Λιγότερη δουλειά, περισσότερος τζόγος για την Gen Z

