Παππάς: Τον Ιανουάριο το νομοσχέδιο για την ηλεκτρονική πλατφόρμα διαφήμισης
Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νομοσχέδιο που θα προβλέπει τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση των καναλιών, προανήγγειλε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.
Μέσα στον Ιανουάριο θα κατατεθεί το νομοσχέδιο που θα προβλέπει τη δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών για τη διαφήμιση των καναλιών, προανήγγειλε από το βήμα της Βουλής ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης, Νίκος Παππάς.
Αφορμή ήταν η συζήτηση τροπολογίας που προβλέπει παράταση κατά έξι μήνες του ισχύοντος καθεστώτος για την απευθείας τιμολόγηση διαφημίσεων και χορηγιών από Μέσα Ενημέρωσης, η οποία κατατέθηκε στο υπό συζήτηση νομοσχέδιο για την ενσωμάτωση κοινοτικής οδηγίας που αφορά «την αρχή ίσης μεταχείρισης προσώπων ασχέτως φυλετικής ή εθνοτικής τους καταγωγής».
«Είμαστε σε διαβούλευση με όλους τους ενδιαφερόμενους φορείς. Θα προχωρήσουμε στην κατάθεση του νομοσχεδίου χωρίς αιφνιδιασμούς και μέσα σε κλίμα συναίνεσης. Με την πρωτοβουλία αυτή, πολλά κανάλια που έχουν ετεροβαρή σχέση με τις διαφημιστικές εταιρίες θα μπορέσουν να βοηθηθούν και να γίνουν βιώσιμα» διαβεβαίωσε ο κ. Παππάς.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ,ΑΠΕ
- Η έκρηξη της αγροτιάς
- Ντακότα Τζόνσον: «Κάποιοι χρηματοδότες ταινιών είναι πραγματικά σκοτεινοί, ύποπτοι»
- Aκτινογραφία των διαβάσεων στην Αθήνα – Γιατί οι διαβάτες εξακολουθούν να πεθαίνουν
- Συντάξεις: Αντίστροφη μέτρηση για την καταβολή τους – Οι ημερομηνίες ανά ταμείο
- Η συγκλονιστική εξομολόγηση του Νεϊμάρ: «Ζήτησα βοήθεια για την ψυχική μου υγεία, είχα φτάσει στο μηδέν»
- Κρήτη: Ώρες αγωνίας για τον ορειβάτη στα Αστερούσια Όρη – Ζητήθηκε η συνδρομή Super Puma



