Υπουργοί σε κατάσταση αναμονής εν όψει ανασχηματισμού
Υπ' ατμόν εν όψει του ανασχηματισμού βρίσκονται πλέον πολλά μέλη της κυβέρνησης μετά και τη διαρροή του περιεχομένου των Προεδρικών Διαταγμάτων που αποκάλυψαν μέρος των προθέσεων του πρωθυπουργού για τις επερχόμενες δομικές αλλαγές. Υπό τις συνθήκες, φαίνεται ότι η κίνηση του Αλέξη Τσίπρα επισπεύδεται και πιθανότατα θα εκδηλωθεί πριν από την επιστροφή του κουαρτέτου στις 14 Νοεμβρίου.
Σύμφωνα με Τα Νέα, ο πρωθυπουργός φαίνεται πως αναγνωρίζει ότι οι αποκαλύψεις για την αναδιάρθρωση των υπουργείων θέτουν σε κατάσταση αναμονής πολλά μέλη της κυβέρνησης, που αμφιβάλλουν πλέον αν θα έχουν χώρο στον επικείμενο ανασχηματισμό. Κάτι που εκ των πραγμάτων θα έχει συνέπειες και στην απόδοση πολλών υπουργών και στην υλοποίηση του κυβερνητικού έργου.
Έτσι, ακόμη κι αν υποθετικά ο Αλέξης Τσίπρας σκόπευε να προχωρήσει σε ανασχηματισμό μετά την ολοκλήρωση της δεύτερης αξιολόγησης -υπόθεση που αναιρείται από την κατάθεση των Προεδρικών Διαταγμάτων στο ΣτΕ στις 26 Οκτωβρίου-τώρα κατανοεί πως η υλοποίηση του ανασχηματισμού που ούτως ή άλλως σύρεται στην πολιτική επικαιρότητα εδώ και έναν μήνα ίσως και να πρέπει να επισπευσθεί.
Υπουργοί στα πρόθυρα νευρικής κρίσης
Ωστόσο, θεωρείται βέβαιο ότι ο Πάνος Σκουρλέτης ακόμη κι αν διατηρήσει τα ενεργειακά στις αρμοδιότητές του -όπως έχει δηλώσει ότι επιθυμεί-θα χάσει το χαρτοφυλάκιο του Περιβάλλοντος, ενώ ο Γιώργος Σταθάκης αν παραμείνει στο υπουργείο Οικονομίας θα το δει να αποδυναμώνεται για δεύτερη φορά, καθώς στην αρχική του μορφή επί διακυβέρνησης ΣΥΡΙΖΑ ήταν υπουργείο Οικονομίας, Ανάπτυξης, Ναυτιλίας και Τουρισμού και τώρα θα μείνει μόνο Οικονομίας και Ανάπτυξης με τον τομέα του Τουρισμού να αποσπάται και να συγκροτεί νέο αυτόνομο υπουργείο.
Το Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής είχε αυτονομηθεί εδώ και καιρό, μόνο που τώρα πια ενισχύεται ακόμη περισσότερο με την ένταξη σε αυτό Γενικής Γραμματείας Μεταφορών, τομέας που φεύγει από το σημερινό υπουργείο Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων. Επομένως ο Χρήστος Σπίρτζης αν διατηρήσει τη θέση του θα κρατήσει μόνο το χαρτοφυλάκιο των Υποδομών, ενώ ο υπουργός Ναυτιλίας θα αναβαθμιστεί αναλαμβάνοντας και τον τομέα των Μεταφορών. Θα είναι όμως αυτό το πρόσωπο ο νυν υπουργός Θοδωρής Δρίτσας, που γενικώς αντιδρά στις ιδιωτικοποιήσεις;
*Διαβάστε περισσότερα στο ρεπορτάζ της Βούλας Κεχαγιά στην έντυπη έκδοση των Νέων
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Πλήρης κυριαρχία του Ολυμπιακού στο πρώτο ημίχρονο με τον ΟΦΗ: 2 γκολ και 18-0 τελικές (pic, vids)
- Παράνομο πορνό, χάπια στύσης, κίνδυνος απέλασης: Μπόνι Μπλου και 17 άνδρες συνελήφθησαν στο Μπαλί
- Παραμένουν τα προβλήματα στον σιδηρόδρομο από την κακοκαιρία – Με λεωφορεία το Λειανοκλάδι – Λάρισα – Λειανοκλάδι
- Τα μπλόκα χωρίζουν τη Νέα Δημοκρατία στα δύο
- Διακοπές στη κόλαση: Γιατί επισκεπτόμαστε αξιοθέατα που έγιναν ακρότητες
- Αλεξανδρος Γρηγορόπουλος: Για πρώτη φορά περικυκλωμένο από ΜΑΤ το μνημείο στα Εξάρχεια

