Σε μια προσπάθεια να διαφοροποιηθεί όχι μόνο από το ίδιο της το παρελθόν αλλά και από το μετριοπαθές σχεδιαστικό προφίλ που χαρακτήριζε ως σήμερα την πλειοψηφία των προτάσεων της Skoda, η ανανεωμένη εκδοχή της Octavia υιοθετεί ένα πολύ ιδιαίτερο σχεδιαστικό χαρακτηριστικό.

Πρόκειται για τους διαιρούμενους προβολείς του μπροστινού τμήματος, οι οποίοι φαντάζουν από μόνοι τους αρκετοί ώστε να θέσουν τις απαραίτητες διαχωριστικές γραμμές ανάμεσα στο χθες και το σήμερα του αυτοκινήτου.

Παράλληλα με το νέο σχεδιασμό του μπροστινού τμήματος, η Octavia αποκτά σύγχρονες εφαρμογές άνεσης και ασφάλειας. Οι προβολείς τεχνολογίας LED, το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας με την οθόνη αφής των 9,2 ιντσών, όπως και το σύστημα αυτόνομης πέδησης με δυνατότητα εντοπισμού πεζών είναι μερικά από τα εξοπλιστικά χαρακτηριστικά που αναλαμβάνουν τον εκσυγχρονισμό του δημοφιλούς Skoda.

Σε επίπεδο κινητήρων, δεν υπάρχουν εκπλήξεις. Η βενζινοκίνητη γκάμα του αυτοκινήτου ξεκινά από τον τρικύλινδρο TSI κινητήρα του ενός λίτρου καταλήγοντας σε εκείνον των 1,8 λίτρων, ο οποίος συνδυάζεται, προαιρετικά, και με σύστημα τετρακίνησης.

Αντιστοίχως, στους κινητήρες πετρελαίου την αρχή κάνει ο TDI κινητήρας των 1,6 λίτρων, με τα δίλιτρα σύνολα να δίνουν την απαραίτητη συνέχεια εξοπλίζοντας εκδόσεις διαφορετικής ισχύος.

Νέο στοιχείο για την Octavia αποτελεί το Dynamic Chassis Control το οποίο θα προσφέρει τη δυνατότητα επιλογής προγραμμάτων οδήγησης. Για την ώρα δεν έχει ανακοινωθεί από επίσημα χείλη αν η κορυφαία έκδοση του αυτοκινήτου με τα διακριτικά RS πρόκειται να διατηρηθεί, η παρουσία της θεωρείται σχεδόν σίγουρη.

auto.in.gr