Θρησκευτικά στο σχολείο: Μόνο βοηθητικός ο ρόλος του βιβλίου
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία με το βιβλίο να αποτελεί απλώς ένα βοηθητικό εργαλείο και η ανάπτυξη θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο και μουσικές.
Αλλάζει ριζικά ο τρόπος διδασκαλίας των Θρησκευτικών στα σχολεία με το βιβλίο να αποτελεί απλώς ένα βοηθητικό εργαλείο και η ανάπτυξη θα γίνεται με λογοτεχνικά και φιλοσοφικά κείμενα, βίντεο και μουσικές.
Χαρακτηριστικό το παράδειγμα που δίνει η «Καθημερινή»: στην Γ’ Δημοτικού, στη θεματική ενότητα των γιορτών θα συζητούνται τα Χριστούγεννα, η γιορτή των Τριών Ιεραρχών, το Ρος Ασανά (η αρχή της χρονιάς για τους Εβραίους), το τέλος του Ραμαζανίου κλπ.
Ο δάσκαλος απελευθερώνεται από την κηδεμονία του βιβλίου, λέει στην εφημερίδα υψηλόβαθμο στέλεχος του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Νέα μεγάλη νίκη για τους Λέικερς (108-112), κανείς δεν μπορεί να σταματήσει τους Θάντερ (101-131)
- Ζάκυνθος: Ανείπωτη θλίψη για τον 2χρονο που κατασπαράχθηκε από το πίτμπουλ – «Η κόρη μου φώναξε και έτρεξα» λέει ο πατέρας
- Αγορά ακινήτων: Χειμερινά εξοχικά… σε χειμερία νάρκη
- «Το Γάλα» του Βασίλη Κατσικονούρη για 3η χρονιά στο θέατρο Σταθμός
- Νέοι ταξιδιωτικοί κανόνες προς την Ευρώπη – Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε
- ΣτΕ: «Φρένο» σε οικοδομικές άδειες χωρίς έγκριση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας



