Κατά 10,5%, αυξήθηκαν οι πωλήσεις νέων Volvo το α΄εξάμηνο του 2016 σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι, αθροίζοντας συνολικά στις 256.563 μονάδες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία που δόθηκαν στη δημοσιότητα οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμας κινήθηκαν δυναμικά για το παραπάνω διάστημα σε όλο το φάσμα των αγορών όπου δραστηριοποιείται η Volvo.

Ειδικότερα, στην Ευρώπη, οι πωλήσεις της σουηδικής φίρμας ανήλθαν σε 138.851 μονάδες -μέγεθος αυξημένο κατά 10,3% σε σχέση με το α΄ εξάμηνο του 2015- με οδηγό το XC60 που παραμένει το δημοφιλέστερο μοντέλο της σουηδικής φίρμας στη γηραιά ήπειρο αλλά και το νέο XC90 το οποίο παρουσιάζει ιδιαίτερη δυναμική.

Ιδιαίτερα δυναμική ήταν η παρουσία της σουηδικής φίρμας και στην αγορά των ΗΠΑ το πρώτο εξάμηνο του 2016 όπου οι πωλήσεις της αυξήθηκαν κατά 25% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα πέρυσι αθροίζοντας σε 36.654 μονάδες χάρη στην ιδιαίτερη απήχηση του νέου XC90 το οποίο αποτελεί το δημοφιλέστερο μοντέλο των Σουηδών στην αντίπερα όχθη του Ατλαντικού.

Στην Κίνα οι πωλήσεις της Volvo για το α΄εξάμηνο του 2016 κατέγραψαν αύξηση 6,3% σε σχέση με πέρυσι αθροίζοντας σε 40.688 μονάδες χάρη και πάλι στη δυναμική του νέου XC90 αλλά και στα μοντέλα που κατασκευάζονται τοπικά με προδιαγραφές προσαρμοσμένες στην κινεζική αγορά όπως τα XC60 και S60L Sedan.

Σε επίπεδο μοντέλων, συνολικά το δημοφιλέστερο μοντέλο των Σουηδών για το α΄εξάμηνο του 2016, αναδεικνύεται το XC60 το οποίο καταγράφει πωλήσεις 73.817 μονάδων, ενώ ακολουθούν τα V40 και V40 Cross country με πωλήσεις που διαμορφώνονται σε 48.670 μονάδες. Τρίτο τη τάξει το νέο ΧC90 το οποίο κατέγραψε 43.911 μονάδες πωλήσεων.

Εκτός από τα συνολικά μεγέθη εξαμήνου ιδιαίτερα αυξημένα είναι και τα μεγέθη του Ιουνίου o οποίος αποτελεί τον 13ο κατά σειρά μήνα που η σουηδική φίρμα βλέπει τις πωλήσεις της να αυξάνονται.

Αναλυτικά, οι συνολικές πωλήσεις της Volvo τον πρώτο μήνα του καλοκαιριού αυξήθηκαν κατά 10,6% σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα του 2015, φτάνοντας τις 51.431 μονάδες.

auto.in.gr