Ανησυχία για το μέλλον του λιμανιού της Θεσσαλονίκης εκφράζει η ΝΔ
Να ληφθούν μέτρα για την απρόσκοπτη λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ζητούν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Ναυτιλίας Θοδωρή Δρίτσα ο Σίμος Κεδίκογλου, υπεύθυνος του τομέα Ναυτιλίας της ΝΔ και η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου του κόμματος, Όλγα Κεφαλογιάννη. Όπως υποστηρίζουν, η κατάσταση που επικρατεί οδηγεί στην απαξίωση του λιμανιού, καθώς δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στις εισαγωγές φορτίων και στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων της βορείου Ελλάδας.
Να ληφθούν μέτρα για την απρόσκοπτη λειτουργία του λιμανιού της Θεσσαλονίκης ζητούν με ερώτησή τους προς τον υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Θοδωρή Δρίτσα ο Σίμος Κεδίκογλου, υπεύθυνος του τομέα Ναυτιλίας της ΝΔ και η Συντονίστρια Παραγωγής και Εμπορίου του κόμματος, Όλγα Κεφαλογιάννη.
Σχετικά με την ιδιωτικοποίηση του ΟΛΘ, εκφράζουν την ανησυχία τους για το ενδεχόμενο να μειωθεί το ενδιαφέρον των επενδυτών, σε συνδυασμό με τις αντιδράσεις, που εκδηλώνονται από την πλευρά των συνδικαλιστών της επιχείρησης.
Όπως υποστηρίζουν, η κατάσταση που επικρατεί στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης οδηγεί στην απαξίωσή του, καθώς δημιουργούνται τεράστια προβλήματα στις εισαγωγές φορτίων, στις εξαγωγικές δραστηριότητες των επιχειρήσεων της βορείου Ελλάδας, καθυστερεί η παράδοση εμπορευμάτων και πρώτων υλών, με ανυπολόγιστο το κόστος της αξίωσης οικονομικών αποζημιώσεων, που θα εγείρουν οι εταιρείες από το Δημόσιο, επικαλούμενες διαφυγόντα κέρδη.
«Ήδη, επιχειρηματίες αναφέρουν ότι το κόστος για να φτάσουν στον προορισμό τους χιλιάδες εμπορευματοκιβώτια ξεπερνά ακόμη και τα 600 ευρώ ανά εμπορευματοκιβώτιο. Αξιοσημείωτο δε είναι ότι τον Μάιο το λιμάνι της Θεσσαλονίκης λειτούργησε κανονικά μόνο εννέα ημέρες, ενώ για τον Ιούνιο μέχρι σήμερα ούτε μία ημέρα» επισημαίνουν οι δύο βουλευτές της ΝΔ.
Καλούν δε τον Θοδωρή Δρίτσα να απαντήσει ποια μέτρα προτίθεται να λάβει άμεσα για να εξασφαλιστεί η απρόσκοπτη λειτουργία του Λιμένα Θεσσαλονίκης, ποιο είναι το ακριβές χρονοδιάγραμμα ολοκλήρωσης της διαδικασίας ιδιωτικοποίησης του ΟΛΘ, σε ποιες ενέργειες θα προβεί για την ακριβή τήρησή του και τι περιλαμβάνει το νέο Σχέδιο της Σύμβασης Παραχώρησης μεταξύ ελληνικού Δημοσίου και ΟΛΘ ΑΕ.
Newsroom ΑΛΤΕΡ ΕΓΚΟ
- Γιατί ύψωσε το μεσαίο δάχτυλο ο Πάντερ στους οπαδούς του Ερυθρού Αστέρα
- Θεσσαλονίκη: Τον ξυλοκόπησε στη μέση του δρόμου για να αποσύρει μήνυση εις βάρος του – Ο δράστης συνελήφθη
- Κακοκαιρία Byron: Πλημμυρισμένοι δρόμοι και διακοπές κυκλοφορίας σε Πιερία, Χαλκιδική και Ημαθία
- Μπιενάλε Βενετίας 2026: Οι συμμετοχές μέχρι στιγμής – Με τον Ανδρέα Αγγελιδάκη θα δώσει το παρών η Ελλάδα
- Αλέξης Γρηγορόπουλος: Λουλούδια στο σημείο που δολοφονήθηκε στα Εξάρχεια
- Φοροδιαφυγή: AI και ψηφιακούς ελέγχους επιστρατεύει η ΑΑΔΕ
