H κορεατική φίρμα ετοιμάζεται να «αναζωογονήσει» την γκάμα των SUV της μέσα στα επόμενα -λίγα- χρόνια, σύμφωνα με δηλώσεις του επικεφαλής της Jong Sik Choi o ο οποίος αποκάλυψε ότι το φιλόδοξο σχέδιο «ανανέωσης» της SsangYong θα ξεκινήσει από το νέο Rexton το οποίο αναμένεται να παρουσιαστεί στα μέσα του 2017 ενώ στη συνέχεια, θα ακολουθήσει το νέο Korando και η pick-up εκδοχή του.

Όπως επεσήμανε το Νο 1 της κορεατικής φίρμας με αφορμή το πρόσφατο λανσάρισμα του XLV στην ευρωπαϊκή αγορα, το νέο Rexton θα βασιστεί στο σχεδιαστικό κώδικα του Y400 Concept το οποίο άλλωστε παρουσιάστηκε προκειμένου να προλογίσει το μεγάλο SUV των Κορεατών και το οποίο, πέρα από την νέα αισθητική του θα προβάλλει έναν πιο upmarket χαρακτήρα που, όπως επεσήμανε ο επικεφαλής της SsangYong, θα αυξήσει την «ελκυστικότητα του και την προσφερόμενη τεχνολογία».

Όπως πρόσθεσε ο ίδιος «ως αποτέλεσμα η τιμή του θα αυξηθεί, ωστόσο το σύνολο θα είναι πολύ πιο ανταγωνιστικό».

Σε ό,τι αφορά τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά του κορεατικού SUV, αν και δεν υπάρχουν πολλές διαθέσιμες πληροφορίες, ο Jong Sik Choi επιβεβαίωσε ότι η SsangYong εξελίσσει ένα νέο turbo κινητήρα GDI 2,0 λίτρων ο οποίος και αναμένεται να πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του στο νέο Rexton, από την επόμενη χρονιά.

Παράλληλα με τις πληροφορίες για τον αντικαταστάτη του Rexton o επικεφαλής της κορεατικής φίρμας αποκάλυψε ότι θα ακολουθήσει και το νέο Korando το οποίο, επί του παρόντος, φέρει την κωδική ονομασία C300.

Σύμφωνα με τις συστάσεις το νέο Korando το οποίο αναμένεται το 2018, θα αξιοποιήσει μια νέα πλατφόρμα η οποία θα έχει ως αφετηρία μια τροποποιημένη εκδοχή της αρχιτεκτονικής του Tivoli, προς όφελος του περιορισμού του κόστους κατασκευής του.

Σε ό,τι αφορά τα χαρακτηριστικά του, το νέο Korando αναμένεται να αντλήσει τις σχεδιαστικές επιρροές από το SIV2 Concept το οποίο η SsangYong παρουσίασε την άνοιξη στην έκθεση της Γενεύης, ενώ ριζική αναμένεται να είναι η αναβάθμιση σε επίπεδο προσφερόμενης τεχνολογίας και ποιότητας.

Επιπλέον, το νέο Korando θα είναι και το πρώτο αμιγώς ηλεκτροκίνητο μοντέλο της φίρμας η οποία με αφετηρία όλες τις παραπάνω αναβαθμίσεις του, τρέφει μεγάλες προσδοκίες για την νέα γενιά του SUV τοποθετώντας τον πήχη στις 200.000 πωλήσεις ετησίως, δηλαδή παραπάνω από το διπλάσιο σε σχέση με την σημερινή εκδοχή του.

Σε ό,τι αφορά τις συμβατικές εκδόσεις του, το Korando θα εξοπλιστεί με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης 1,5 λίτρου ο οποίος θα συνδυαστεί με μια σειρά συστημάτων εξοικονόμησης ενέργειας σε μια «mild hybrid» έκδοση που θα υπόσχεται αυξημένη αποδοτικότητα.

Στη συνέχεια αναμένεται να λανσαριστεί και ο αντικαταστάτης του Korando Sports, με το κορεατικό pick-up να επωφελείται από όλη την παραπάνω τεχνολογία που θα φέρει η νέα γενιά του Korando.

Καταλήγοντας, σε σχέση με το μέλλον της SsangYong, ο επικεφαλής της κορεατικής φίρμας τόνισε ότι «η SsangYong θα είναι αγνώριστη σε διάστημα πέντε χρόνων από σήμερα», συμπληρώνοντας ότι υπάρχουν σχέδια για την επέκταση στις ΗΠΑ, όπου ωστόσο όπως αποκάλυψε το πιθανότερο είναι η φίρμα να λανσαριστεί με ένα νέο όνομα, διευκρινίζοντας ότι: «δεν θα είναι εύκολο να αλλάξουμε όνομα αλλά είναι αναγκαίο να γίνει».

Auto Express