Υπέρμαχος του περιορισμού της επικοινωνίας των ομάδων με τους πιλότους της F1 κατά τη διάρκεια ενός αγώνα δηλώνει ο αγωνιστικός διευθυντής της Παγκόσμιας Ομοσπονδίας Μηχανοκίνητου Αθλητισμού, ξεκαθαρίζοντας πως η εφαρμογή των νέων κανονισμών δεν εγείρει καμία ανησυχία για την ασφάλεια των αγωνιζομένων.

«Πληροφορίες που σχετίζονται με την ασφάλεια μπορούν να εμφανιστούν στον τιμόνι, συνεπώς θα πρέπει να σιγουρευτούν πως προβάλουν τα σωστά δεδομένα».

«Είναι ένα ζήτημα διαχείρισης που καλούνται να αντιμετωπίσει η ομάδα και ο πιλότος χωρίς τη συμβολή της ασύρματης επικοινωνίας».

«Έχω την αίσθηση πως έχουμε πετύχει τη σωστή ισορροπία», δήλωσε ο Βρετανός υπενθυμίζοντας πως στην περίπτωση διακοπής του αγώνα στη Μελβούρνη, μετά το ατύχημα του F. Alonso, όλα κύλησαν ομαλά.

Στο ίδιο μήκος κύματος κινήθηκαν ωστόσο και οι δηλώσεις του N. Rosberg. O Γερμανός πιλότος της Mercedes AMG Petronas βλέπει με θετικό μάτι την απαγόρευση επικοινωνίας ανάμεσα σε ομάδες και πιλότους.

«Πραγματικά με αυτόν τον τρόπο μάς αναλογεί μεγαλύτερη ευθύνη. Είναι μια καλή πρόκληση, μια απαιτητική πρόκληση. Το σημαντικότερο είναι πως οι θεατές θεωρούν πως αποτελεί μια κίνηση προς την σωστή κατεύθυνση».

«Νομίζω πως είναι κάτι που επιθυμούσαν καθώς θεωρούσαν ότι όλες αυτές οι οδηγίες από τον ασύρματο ήταν ενοχλητικές, συνεπώς αποτελεί μια ευχάριστη εξέλιξη», δήλωσε ο N. Rosberg o οποίος ξεκίνησε με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις κόβοντας πρώτο το νήμα του εναρκτήριου grand prix της φετινής σεζόν.

auto.in.gr