Οι Βαυαροί συμπληρώνουν τις διαδικασίες ανανέωσης της Σειράς 3, με την GT έκδοση αμαξώματος να οριστικοποιεί τις τελευταίες λεπτομέρειες πριν την άφιξή της η οποία αναμένεται μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2016.

Ακολουθώντας τα χνάρια των ήδη γνωστών ανανεωμένων εκδοχών αμαξώματος της «3άρας», Sedan και Touring, η GT υιοθετεί μια σειρά χειρουργικών σχεδιαστικών διαφοροποιήσεων στα φωτιστικά σώματα τους προφυλακτήρες και τη γρίλια που θα αναλάβουν να δώσουν το στίγμα της αλλαγής, εστιάζοντας κυρίως στις προσθήκες κινητήρων και στην τεχνολογική αναβάθμιση.

Έτσι, εκτός από αντίστοιχες με τις Sedan και Touring βελτιώσεις αισθητικού χαρακτήρα –και- η Σειρά 3 GT αναμένεται να ενσωματώσει τις ίδιες αλλαγές στο εσωτερικό της συμπεριλαμβανομένης της ανασχεδιασμένης κεντρικής κονσόλα, του νέου έγχρωμου head-up display και του βελτιωμένου συστήματος πλοήγησης το οποίο υπόσχεται ταχύτερη απόδοση και πιο ρεαλιστική τρισδιάστατη απεικόνιση.

Τις παραπάνω προσθήκες θα συμπληρώσει η παρουσία ενός αναβαθμισμένου συστήματος υποβοήθησης στάθμευσης, ενώ θα υπάρξουν περισσότερες επιλογές υλικών σε ό,τι αφορά τις επενδύσεις που συνδυαστικά και με τις επιπλέον λεπτομέρειες από χρώμιο θα εξασφαλίσουν και στην GT την εικόνα της ανανέωσης.

Οι επιλογές κινητήρα θα ακολουθήσουν την ίδια λογική με τις ήδη γνωστές εκδοχές της ανανεωμένης 3άρας, περιλαμβάνοντας τέσσερις επιλογές βενζίνης και επτά πετρελαίου με ισχύ από 136 έως 326 ίππους, ενώ σε δεύτερο χρόνο αναμένεται η προσθήκη και μιας plug-in υβριδικής έκδοσης.

Έτσι, εφαλτήριο για την βενζινοκίνητη γκάμα και της GT θα αποτελεί ο νέος τρικύλινδρος υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1,5 λίτρων με 136 ίππους. Την βενζινοκίνητη γκάμα θα συμπληρώσουν οι δίλιτροι τετρακύλινδροι κινητήρες απόδοσης 184 και 252 ίππων, ενώ η εξακύλινδρη έκδοση των 3,0 λίτρων θα αποδίδει 326 ίππους.

Την πετρελαιοκίνητη γκάμα της Σειράς 3 GT θα απαρτίζουν κινητήρες χωρητικότητας δύο λίτρων ξεκινώντας από τους 116 ίππους και φτάνοντας έως και τους 218 ίππους, ενώ τις κορυφαίες diesel εκδόσεις θα εξοπλίζουν εξακύλινδρα μοτέρ χωρητικότητας 2.993 κ.εκ. ισχύος 258 και 313 ίππων.

AUTOMEDIA