Συνεχίζοντας την αυξητική τάση που ξεκίνησε το 2013, η ισπανική φίρμα ολοκλήρωσε το πρώτο εξάμηνο του έτους καταγράφοντας 216.500 πωλήσεις, ένα μέγεθος αυξημένο κατά 8,2% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2014 οπότε και είχε σημειώσει 200.100 πωλήσεις.

Σε ό,τι αφορά τον «καταμερισμό» της επιτυχίας σε συνάρτηση με τα μοντέλα, για ακόμη μία φορά, το δημοφιλέστερο Seat αναδεικνύεται το Leon με πωλήσεις που αυξήθηκαν κατά 9,9% φτάνοντας τις 86.300 μονάδες.

Ανοδικές ήταν οι πωλήσεις και του Leon ST, οι οποίες παρουσιάζονται αυξημένες κατά 45,9% αθροίζοντας σε 30.900 το α΄εξάμηνο του 2015 και εκπροσωπώντας το 1/3 των συνολικών πωλήσεων της γκάμας του Leon.

Κατά 6,6% ενισχύθηκαν το α΄ εξάμηνο και οι πωλήσεις του Ibiza οι οποίες ανήλθαν σε 84.500 μονάδες.

Ιδιαίτερα δημοφιλές αποδείχθηκε και το το Alhambra το α΄εξάμηνο του έτους, το οποίο σημειώνοντας αύξηση 14,6% και καταγράφοντας πωλήσεις 13.100 μονάδων, αναδεικνύεται στο τρίτο δημοφιλέστερο μοντέλο της ισπανικής φίρμας.

«Οι πωλήσεις μας αυξάνονται σταθερά για τρίτη συνεχόμενη χρονιά. Είμαστε ικανοποιημένοι με όλα τα μοντέλα της γκάμας μας και είμαστε βέβαιοι ότι θα μας δώσουν τη δυνατότητα να συνεχίσουμε στο δρόμο της ανάπτυξης τους επόμενους μήνες, αν και θα πρέπει να δώσουμε ιδιαίτερη προσοχή στο πως εξελίσσονται οι κύριες αγορές μας», σημείωσε ο Jürgen Stackmann επικεφαλής της Seat.

«Τα νέα Ibiza και Alhambra θα οδηγήσουν τις πωλήσεις αυτών των μοντέλων υψηλότερα. Επιπλέον, εργαζόμαστε για να παρουσιάσουμε τις νεότερες εξελίξεις για την γκάμα αλλά και να λανσάρουμε το πρώτο μας compact SUV την επόμενη χρονιά» καταλήγει ο ίδιος.

Σε ό,τι αφορά τις αγορές η Seat αύξησε τις πωλήσεις της στη δυτική Ευρώπη το α΄εξάμηνο κατά 9% φτάνοντας τις 172.500 μονάδες.

Αναλυτικά σε ό,τι αφορά την χαρτογράφηση των επιδόσεών της, στην κύρια αγορά της, την ισπανική, η Seat διέθεσε 47.200 αυτοκίνητα το πρώτο εξάμηνο, σημειώνοντας αύξηση 20,3%.

Αυξημένες κατά 6,2% ήταν οι πωλήσεις της και στη γερμανική αγορά με 44.900 μονάδες.

Την τριάδα των top αγορών της Seat για το πρώτο μισό του έτους, συμπληρώνει η ιταλική όπου η ισπανική φίρμα αύξησε τις πωλήσεις της κατά 37,2% διαθέτοντας 9.000 μονάδες, ενώ αξίζει να σημειωθεί η ιδιαίτερη δυναμική της τουρκικής αγοράς όπου η ισπανική φίρμα υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις της (+68,4%) φτάνοντας τις 6.600 μονάδες.

auto.in.gr