Αννιώ Παυλοπούλου Φωτό.: IMAXtree

Νεοκλασικό κτίριο – Palais Brongniart, πρώην παριζιάνικο χρηματιστήριο), σκαλιστές τοιχογραφίες, θολωτές οροφές, γυάλινος διάδρομος, 30μ., και 25.000 φρεσκοκομμένες ορχιδέες –οι οποίες στο τέλος δημιούργησαν ένα τεράστιο κεφάλι μέδουσας.
Το σκηνικό μαρτυρούσε μια βραδιά με δημιουργίες που θα εντυπωσίαζαν.
Πριν ξεκινήσει το σόου η Versace είχε δηλώσει ότι αυτή τη φορά προσπάθησε να ξεπεράσει τον εαυτό της, να ξεβολευτεί σχεδιαστικά αφήνοντας την σκληρή σεξουαλικότητα που χαρακτήριζε τελευταία τον οίκο και καλωσορίζοντας μια πιο γλυκιά, ευάλωτη και διακριτική θηλυκότητα. Αν και δεν αποποιήθηκε απόλυτα το λαμπερό χαρακτήρα των φορεμάτων τόλμησε ωστόσο με πιο ήσυχη παλέτα.
Τα παπούτσια διατήρησαν τον «μαχητικό» χαρακτήρα: πλατφόρμες και ψηλές μπότες με τακούνι 17 εκατοστών συνόδευαν τα φορέματα των οποίων τα κοψίματα επίσης εξέπεμπαν μια μεσαιωνική αίσθηση. Ένα στυλ που υπογράμμιζαν, παρά τα μαλακά κύματα των υφασμάτων, με τους έντονους κορσέδες, με διαφάνειες και διακοσμημένοι με κοσμήματα και πέτρες Swarovski
«Για μένα ο κορσές αντιπροσωπεύει τη δυναμική μιας γυναίκας», δηλώνει η Versace.
Άλλωστε, πέρα από κάθε τάση η Donatella δεν έχει πάψει να αναδεικνύει το γυναικείο σώμα με τολμηρά κοψίματα και μήκη.
Τα αξεσουάρ στα μαλλιά των μοντέλων ήταν faux γιρλάντες λουλουδιών διαμορφωμένα από κρυστάλλους. Ένα look που παραπέμπει στις… νεράιδες που σύχναζαν στο Studio 54.

gamos.gr