Ως εφιαλτικό περιγράφουν οι πιλότοι της F1 το σκηνικό που διαμορφώθηκε εξαιτίας των καιρικών συνθηκών που επικράτησαν κατά τη διάρκεια των ελεύθερων δοκιμών του GP Μονακό.

Δεν ήταν μόνο η καταρρακτώδης βροχή το βράδυ της Τετάρτης και τα υψηλά επίπεδα υγρασίας στους δρόμους του πριγκιπάτου αλλά και οι εξαιρετικά χαμηλές θερμοκρασίες, σε οδόστρωμα και αέρα, που δεν επέτρεψαν στα ελαστικά της Pirelli να αποδώσουν τα αναμενόμενα.

«Η πρώτη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών ήταν ένας μεγάλος εφιάλτης, με τη μαλακή γόμα της Pirelli να μην λειτουργεί. Μόλις άφηνες τα pit η θερμοκρασία των ελαστικών έπεφτε κατά 20 βαθμούς και εσύ βρισκόσουν εκτός του εύρους λειτουργίας τους», δήλωσε ο C. Sainz.

Στη δυσκολία επίτευξης της ιδανικής θερμοκρασίας των ελαστικών στάθηκε με δηλώσεις του και ο J. Button, σημειώνοντας πως απαιτήθηκαν αρκετοί γύροι μέχρι να καταφέρει να πραγματοποιήσει έναν ανταγωνιστικό χρόνο.

Την ίδια στιγμή, βέβαια, που οι περισσότεροι πιλότοι αναζητούσαν τον τρόπο να φέρουν τα ελαστικά τους στην επιθυμητή θερμοκρασίας, ο L. Hamilton πραγματοποιούσε τον ταχύτερο γύρο της πρώτης περιόδου των ελεύθερων δοκιμών, με τον «πρωτάρη» M. Verstappen να ακολουθεί σε απόσταση μόλις 149 χιλιοστών του δευτερολέπτου.

Ο 17χρονος Ολλανδός τράβηξε για μια ακόμα φορά τα βλέμματα πάνω του, καθώς όχι μόνο κατάφερε να προσαρμοστεί στην ιδιαιτερότητα των καιρικών συνθηκών, αλλά και να κινηθεί ταχύτερα από πολύ πιο έμπειρους οδηγούς.

Εξίσου επεισοδιακή, πάντως, αποδείχθηκε και η δεύτερη περίοδος των ελεύθερων δοκιμών, καθώς μόλις 14 λεπτά από την έναρξή της, η έξοδος του R. Merhi προκάλεσε τη διακοπή της διαδικασίας.

Έξι λεπτά αργότερα το μονοθέσιο της Marussia είχε απομακρυνθεί από την πίστα, ωστόσο, η βροχή που ξέσπασε αμέσως μετά δεν επέτρεψε στους οδηγούς να συνεχίσουν τις προσπάθειές τους με τα super soft ελαστικά της Pirelli.

Ο L. Hamilton διατηρήθηκε στην κορυφή της κατάταξης, με χρόνο που σημείωσε στα πρώτα λεπτά της περιόδου και πολύ πριν οι οδηγοί αναγκαστούν να φορέσουν ενδιάμεσα ή ακόμα και βρόχινα ελαστικά.

Δείτε τααναλυτικά αποτελέσματατων ελεύθερων δοκιμών του GP Mονακό και ό,τι άλλο αξίζει να γνωρίζετε για αυτό στο αφιέρωμα του auto.in.gr.

auto.in.gr