Μετά την αποκάλυψη της σκληροπυρηνικής Cayman GT4 στην έκθεση της Γενεύης στις αρχές Μαρτίου η γερμανική φίρμα συνεχίζει στο ίδιο σπορ μοτίβο παρουσιάζοντας την ισχυρότερη εκδοχή της ανοιχτής μικρής της, Boxster Spyder.

Η Boxster Spyder θα κάνει το επίσημο ντεμπούτο της στην έκθεση της Νέας Υόρκης που ανοίγει αυλαία την 1η Απριλίου, διαθέτοντας μια χειροκίνητη υφασμάτινη οροφή από την προηγούμενη γενιά της και μια σειρά στοιχείων που δανείζεται από την εμβληματική 911.

Μεταξύ αυτών είναι και ο κινητήρας της, ο γνωστός επίπεδος εξακύλινδρος των 3,8 λίτρων ο οποίος στην προκειμένη περίπτωση αποδίδει 375 ίππων. Συνδυάζεται αποκλειστικά με μηχανικό κιβώτιο έξι σχέσεων το οποίο επιτρέπει στην Boxster Spyder να επιταχύνει από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,5 δευτερόλεπτα, ενώ η μέγιστή της ταχύτητα διαμορφώνεται σε 290 χλμ./ώρα.

Τις προδιαγραφές της συμπληρώνουν ένα αναβαθμισμένο και πιο άμεσο σύστημα διεύθυνσης, τα μεγαλύτερα φρένα που προέρχονται από την 911 Carrera και μια σπορ ανάρτηση η οποία μειώνει την απόσταση της Boxster από το έδαφος κατά 2,0 εκατοστά.

Σε ό,τι αφορά την εικόνα της εκτός από την ελαφριάς κατασκευής υφασμάτινη οροφή, η Boxster Spyder ακολουθεί το ίδιο μονοπάτι με την Cayman GT4 διαθέτοντας ανάλογους προφυλακτήρες, ένα νέο κάλυμμα κινητήρα ενώ τα anti-roll bars πίσω από τα καθίσματα είναι εμπνευσμένα από την 718 Spyder της δεκαετίας του ’60.

Στο εσωτερικό, προς όφελος της διατήρησης του βάρους σε χαμηλά επίπεδα, η Boxster Spyder δανείζεται τα ανθρακονήματινα καθίσματα της υβριδικής 918 Spyder, ενώ λείπουν το σύστημα κλιματισμού και το ηχοσύστημα, τα οποία διατίθενται προαιρετικά ως επιλογές μιας και το συγκεκριμένο μοντέλο απευθύνεται στους πιο σκληροπυρηνικούς.

auto.in.gr