Libero: Ασημένια Διάκριση στα Famous Brands 2014
Οι παιδικές πάνες Libero κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στα «Famous Brands 2014» στην κατηγορία τους, στην απονομή του θεσμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Μαρτίου. Με τη διάκριση αυτή, η εταιρεία απέδειξε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους καταναλωτές και επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται πάντα δίπλα στην ελληνική οικογένεια, προσφέροντας συνεχώς καινοτομίες στα προϊόντα της και ανταγωνιστικές τιμές.
Οι παιδικές πάνες Libero κατέκτησαν τη δεύτερη θέση στα «Famous Brands 2014» στην κατηγορία τους, στην απονομή του θεσμού που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 17 Μαρτίου. Με τη διάκριση αυτή, η εταιρεία απέδειξε τη σχέση εμπιστοσύνης που έχει αναπτύξει με τους καταναλωτές και επιβεβαίωσε ότι βρίσκεται πάντα δίπλα στην ελληνική οικογένεια, προσφέροντας συνεχώς καινοτομίες στα προϊόντα της και ανταγωνιστικές τιμές.
Η έρευνα πραγματοποιείται τα τελευταία 9 χρόνια στην Ελλάδα από την Hill + Knowlton Strategies, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι φέτος προστέθηκε για πρώτη φορά η κατηγορία «Παιδική Πάνα». Στην έρευνα αυτή, καθοριστικό ρόλο έχουν οι ίδιοι οι καταναλωτές, που επιλέγουν αυθόρμητα – χωρίς λίστα – μεταξύ διαφορετικών προϊόντων και υπηρεσιών αναδεικνύοντας τα προϊόντα της προτίμησης τους.
Η Μαρία Σαμπανίδου, Brand Manager της Libero, δήλωσε σχετικά: «Η διάκριση αυτή μας τιμά ιδιαιτέρως καθώς προέρχεται από τους ίδιους τους καταναλωτές, δίνοντας επιπλέον αξία στο brand Libero. Και όταν οι καταναλωτές μιλούν, μιλούν ηχηρά και αναμφισβήτητα. Η διάκριση στο θεσμό Famous Brands αποδεικνύει τη “γλυκιά” σχέση που έχουμε αναπτύξει με τους καταναλωτές μας τα τελευταία χρόνια, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί για όλους εμάς στη Libero και μια δέσμευση. Δέσμευση ότι θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε με συνέπεια και σεβασμό προσφέροντας το καλύτερο στα μωρά και στις μητέρες κάθε στιγμή της ημέρας».
health.in.gr
- Υεμένη: Εκκληση από ΗΠΑ για αυτοσυγκράτηση – Απέφυγαν να πάρουν θέση
- Στα «Νέα Σαββατοκύριακο»: Γιατί η νύχτα θα κρατήσει πολύ ακόμα
- Τα φάρμακα απώλειας βάρους επηρεάζουν (και) το Σίτι
- Καταναλωτές: Πόσο εξοικειωμένοι είναι με την ΑΙ – Ποιες εφαρμογές της εμπιστεύονται περισσότερο
- Android Auto: Έχει ένα «κρυφό μενού», αλλά πολλοί δεν το γνωρίζουν
- Target: Οι «χαμηλές πτήσεις» φέρνουν γκρίνια στους επενδυτές
