BMW X5 xDrive40e: Εξηλεκτρισμός
Mια plug-in υβριδική έκδοση συνδυαστικής απόδοσης 313 ίππων και 450 Nm ροπής αποκτά η γκάμα της BMW X5, πραγματοποιώντας ένα σημαντικό βήμα προς τον πλήρη εξηλεκτρισμό της.
Την πλέον αποδοτική πρόταση στην γκάμα της αποκτά με τη βοήθεια ενός υβριδικού συνόλου η BMW X5.
Χάρη στη συνδυαστική λειτουργία ενός δίλιτρου κινητήρα βενζίνης τεχνολογίας TwinPower Turbo και ενός ηλεκτρικού μοτέρ, η X5 xDrive40e αποδίδει 313 ίππους και 450 Nm ροπής, έχοντας τη δυνατότητα να επιταχύνει από στάση στα 100 χλμ./ώρα σε μόλις 6,8 δευτερόλεπτα.
Παρά τις εκρηκτικές επιδόσεις, σύμφωνα με τη βαυαρική φίρμα η μέση τιμή της κατανάλωσης καυσίμου δεν ξεπερνά τα 3,4 λίτρα/100 χλμ. και αντιστοίχως οι εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα τα 78 γρ./χλμ.
Τη διαφορά φυσικά την κάνει η δυνατότητα φόρτισης των μπαταριών λιθίου χωρητικότητας 9 kWh μέσω ενός οικιακού δικτύου, μια διαδικασία που διαρκεί σχεδόν τέσσερις ώρες και εξασφαλίζει αυτονομία 31 χιλιομέτρων.
Ανάμεσα στα υπόλοιπα χαρακτηριστικά της plug-in υβριδικής BMW X5 ξεχωρίζει το αυτόματο κιβώτιο οκτώ σχέσεων, καθώς και οι γενναιόδωροι χώροι για επιβάτες και αποσκευές, οι οποίοι δεν έχουν περιοριστεί εξαιτίας της παρουσίας των μπαταριών.
Η παραγωγή της X5 xDrive40e θα πραγματοποιείται στις εγκαταστάσεις που διατηρεί η BMW στο Spartanburg των Ηνωμένων Πολιτειών της Αμερικής, στο πλευρό των συμβατικών X5, X6 και Χ3.
auto.in.gr
- Συμπτώσεις ή πραγματικές παρενέργειες; – Πόσο ασφαλή ήταν τελικά τα εμβόλια κατά του κορονοϊού
- Ντιέγκο Μαραντόνα: Τα παιδιά του ζητούν τα λείψανά του να μεταφερθούν σε μαυσωλείο
- Μπουλούτ για Ρότα: «Καλός παίκτης, αλλά δεν υπάρχουν επαφές με την ΑΕΚ»
- Gen Z: Ποιο είναι το νέο status symbol της
- ΠΑΟΚ: Μοναδικό πρόβλημα ο Σάστρε
- Λιακούλη: Η κυβέρνηση επιλέγει τη συγκάλυψη και στο σκάνδαλο του email gate