Δοκιμαστικά, διαφημίσεις στα αποτελέσματα αναζήτησης app στο Google Play
Η Google ξεκινά πιλοτικά την εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων app στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play. Η πληρωμένη προβολή app εξυπηρετεί όχι μόνο τους προγραμματιστές που αναζητούν νέους τρόπους να ξεχωρίσουν, αλλά και τους χρήστες υποστηρίζει η Google (παραπέμποντας σε έρευνες που δείχνουν ότι οι επισκέψεις στον δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου μειώνονται δραστικά όταν σταματούν την διαφήμιση σε φορητές συσκευές).
Η Google ξεκινά, πιλοτικά, την εισαγωγή διαφημιστικών μηνυμάτων app στα αποτελέσματα αναζήτησης στο Google Play.
Η πληρωμένη προβολή app εξυπηρετεί όχι μόνο τους προγραμματιστές που αναζητούν νέους τρόπους να ξεχωρίσουν στην πυκνοκατοικημένο χώρα του Android, αλλά και τους χρήστες, υποστηρίζει η Google (παραπέμποντας σε έρευνες που δείχνουν ότι οι επισκέψεις στον δικτυακό τόπο του διαφημιζόμενου μειώνονται δραστικά εάν σταματήσει την διαφήμιση σε φορητές συσκευές).
Στη δοκιμή, συμμετέχουν πελάτες της Google που διαφημίζουν ήδη τα app τους στα αποτελέσματα της μηχανής αναζήτησης της Google.
H Google αναφέρει επίσης ότι το 2014 οι προγραμματιστές που διέθεταν τα app τους από το δικό της κατάστημα εφαρμογών -αποκόμισαν συνολικά 7 δισεκατομμύρια δολάρια -η Google κρατάει μερίδιο 30% από κάθε πώληση.
Ο μόνος τρόπος για να ξεχωρίσει ένα app στο Google Play σήμερα ήταν να αποτελέσει «επιλογή του συντάκτη» στην κατηγορία του. Η Google διαθέτει επίσης έναν σχετικό «οδηγό», απευθυνόμενη στους developer –μπορείτε να το βρείτε στο Google Play.
In.gr Τεχνολογία
- Η (πρώτη) «μητέρα των μαχών»
- Νέα Αριστερά: Το Μαξίμου «ρίχνει μαύρο» στην Βουλή καταργώντας την ζωντανή τηλεοπτική μετάδοση των εξεταστικών
- Οι φωτογραφίες του Associated Press που όρισαν τη χαοτική χρονιά του 2025
- Σουηδία: Τρεις οι νεκροί από την καταιγίδα Γιοχάνες
- Παναθηναϊκός: Χωρίς 5 παίκτες η προπόνηση, βελτιώνεται η κατάσταση με τη γρίπη
- Φαραντούρης από Ουάσιγκτον: Η Ελλάδα να είναι πρωταγωνίστρια σταθερότητας, ασφάλειας και ειρήνης στην Ευρώπη
