Η Nissan γιορτάζει τις 600.000 «ελληνικές» πωλήσεις με διαγωνισμό και δώρα UEFA Champions League
Με αφορμή ένα ακόμα ορόσημο πωλήσεων στην ελληνική αγορά, η Nissan–Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε διοργανώνει διαγωνισμό-ιστορικό quiz μέσω Facebook χαρίζοντας δώρα με «άρωμα» UEFA Champions League.
Η Nissan – Nικ. Ι. Θεοχαράκης Α.Ε έσπασε προσφάτως το «φράγμα»των 600.000 πωλήσεων αυτοκινήτων Nissan, στην ελληνική αγορά από το 1961, όταν ξεκίνησε η συνεργασία της με τη Nissan International S.A.
Με αφορμή αυτό το ορόσημο, η Nissan διοργανώνει έναν διαγωνισμό γνώσεων που «τρέχει» μέσω Facebook, από τις 19/1/2015 έως τις 16/2/2015, στον οποίο τρεις τυχεροί νικητές θα κερδίσουν μοναδικά δώρα Nissan–UEFA Champions League.
Όσοι θέλουν να λάβουν μέρος σε αυτόν αρκεί να πατήσουν το παρακάτω link του Facebook και να ακολουθήσουν τις οδηγίες, απαντώντας στο ιστορικό quiz της Nissan.
https://www.facebook.com/NissanGreece/app_413215952186825
auto.in.gr
- Τέιλορ Σουίφτ: Δωρεά 1 εκατ. δολαρίων για καλό σκοπό
- Μπορεί κάθε μέρα να είναι σαν Χριστούγεννα;
- Και όμως η κυβέρνηση δεν μπορεί πια «να γυρίσει το παιχνίδι»
- Όταν το πινγκ πονγκ ήταν νύχτα, χρήμα και τζόγος – Η αληθινή ιστορία πίσω από τον μύθο του «Marty Supreme»
- Πώς διαμόρφωσε ο Τραμπ το 2025 – Ο ανταποκριτής που μπήκε στον Λευκό Οίκο απαντά
- Καβάλο – Το «νησί των δισεκατομμυριούχων» με τη σκοτεινή φήμη



