Ένα νέο κινητήρα εξελίσσει η γερμανική φίρμα για χάρη της κορυφαίας εκδοχής του εμβληματικού μοντέλου της και ο οποίος σταδιακά θα περάσει και σε άλλα μοντέλα της γκάμας της Porsche.

Οι πληροφορίες για το νέο κινητήρα είναι περιορισμένες ωστόσο, όπως επιβεβαίωσε ο επικεφαλής εξέλιξης της Porsche, Wolfgang Hatz, θα πρόκειται έναν εξακύλινδρο ατμοσφαιρικό κινητήρα καταρρίπτοντας τις φήμες που ήθελαν την Porsche να καταφεύγει σε μια turbo λύση.

Όπως χαρακτηριστικά σημείωσε το στέλεχος της γερμανικής φίρμας οι υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες θα περιοριστούν σε χαμηλότερης ισχύος εκδόσεις της γκάμας της 911.

Παράλληλα, όπως αποκάλυψε, αρχικά, η Porsche 911 GT3 RS θα είναι αποκλειστικά διαθέσιμη με μια αναβαθμισμένη εκδοχή του αυτόματου κιβωτίου διπλού συμπλέκτη PDK χωρίς ωστόσο να αποκλείεται εντελώς η διάθεση της με μηχανικό κιβώτιο σε δεύτερο χρόνο.

Επιπλέον, η νέα 911 GT3 TS θα αποτελέσει ένα μεγαλύτερο βήμα σε σχέση με την απλή GT3 συγκριτικά με ό,τι συνέβαινε στις προηγούμενες γενιές της 911.

«Οι επιδόσεις θα είναι ο επίκεντρο. Οι πελάτες μας λατρεύουν τη GT3. H RS πρέπει να είναι το αποκορύφωμα. Η συγκεκριμένη γενιά της GT3 εξέπληξε τους πάντες καθώς αποτελεί ένα πολύ χρηστικό αυτοκίνητο για κάθε μέρα. Η GT3 RS θα είναι πολύ πιο extreme», κατέληξε το στέλεχος της γερμανικής φίρμας.

Auto Express